Tasapainotuksen puute?

Overdrive.fi on harrasteautoiluun keskittyvä verkkosivusto, joka tarjoaa sisältöä harrastajien ja rakentajien tarpeisiin. Epäasiallinen ja loukkaava sisältö, joka rikkoo sivuston käyttöehtoja, poistetaan. Näin eivät myöskään poliittinen keskustelu ja aiheet sinne kuulu. Harrastus on yhteinen poliittisesta kannasta riippumatta. Overdriven yleiset käyttöehdot löytyvät täältä, ja on hyvä muistaa, että jokainen keskustelija on rikos- ja vahingonkorvausoikeudellisessa vastuussa omien viestiensä sisällöstä.

Ketju osiossa 'Renkaat ja vanteet', aloittaja toyopet, 30.3.2019.

  1. Sierra

    Sierra Double Gearhead

    No viskasin jokusen vuoden leimattoman sportsiden alla olleet vanhat talvirenkaat semmoisenaan fleetsideen. Täryytti kovaa etupäätä 80 vauhdissa. Tasapainoitin ja näki että rengas hieman epäsymmetrinen, suorilta oli noin 80g per rengas heittoa, poistin painot ja heittoa noin 110g, sit painotin. Tänään aamulla lähdin Sortavalassa piipahtaa, alkuun hetken hyvä, 30km ajon jälkeen alkoi hiljalleen täryyttää 80km/h yläpuolella, noin 120 niin tasaantui. Matkan edetessä täryytys lisääntyi, sitten kävin suljetulla osuudella kokeilemassa että 140 jälkeen helpotti. Täryytys kuitenkin vain lisääntyi ja lopulta oli selkeä runkovaurio renkaassa joka tuntui sitten mukavalta hytkytykseltä kävelyvauhdissakin, enkä kotimatkalla enää ajanut kuin max80km/h joka maximi.
    Huomenna kesärenkaat alle.
     
  2. cdi

    cdi Double Gearhead

    Mulla on manuaali kone siinä ei ole toleransseja muutakuin vanhoista laakereista ja yleisestä kuluneisuudesya johtuvaa viisarissa ei ole kohinaa. Aina ei saa tasapainoon pikku siirtelyllä ,pitää lyödä taltalla pala painosta pois. Periaatteessa se on apsoluuttinen käytännössä enää ei ja huolelline n pitää olla. Muuten painotusta ei saa päätökseen.
     
    Powerstroke tykkää tästä.

Kerro tästä muillekin!