TBI:n ilmanputsarista kyssäri

Overdrive.fi on harrasteautoiluun keskittyvä verkkosivusto, joka tarjoaa sisältöä harrastajien ja rakentajien tarpeisiin. Epäasiallinen ja loukkaava sisältö, joka rikkoo sivuston käyttöehtoja, poistetaan. Näin eivät myöskään poliittinen keskustelu ja aiheet sinne kuulu. Harrastus on yhteinen poliittisesta kannasta riippumatta. Overdriven yleiset käyttöehdot löytyvät täältä, ja on hyvä muistaa, että jokainen keskustelija on rikos- ja vahingonkorvausoikeudellisessa vastuussa omien viestiensä sisällöstä.

Ketju osiossa 'Moottori', aloittaja Kustom STW, 23.6.2010.

  1. Kustom STW

    Kustom STW Gearhead

    Millainen "koroke" tulee 350 TBI koneen ilmanputsarin alaosan alle? Siinä alaosassa on kyllä lovi niille ruiskun sähköjohdoillekin, mut ei jotain taitaa puuttua välistä?

    On vähän vaikeuksia sovitella Caddyn putsarin koppaa kun alkuperäinenkään putsarirunko ei tahdo pysyä paikoillaan sillä yhdellä mutterilla... :-?

    Ja toinen kyssäri on tuosta ruiskun sisältä törröttävästä putsarin kiinnityspultista, mitenhän sen sais tiivistettyä paremmin ettei se heilu kuin hullun meisseli pöhölön penaalissa?
     
  2. janiluo

    janiluo Gearhead

    Pickupeissa ja henkilöautoissa on matala korotusrengas ja Vaneissa korkea.
    91 Capricessa ei ole rengasta ollenkaan ja huohotus menee suoraan putsarikoteloon.

    Sen tangon voi ruuvata pohjaan, käyttää ruuvilukitetta tai sen juureen voi laittaa mutterin jolla lukitsee sen sopivaan asentoon.

    - Jani -
     
  3. Kustom STW

    Kustom STW Gearhead

    Juu unohtui mainita että tuo on `88 Vanin kone alunperin!
    Melkein vois ostaa tuollaisen matalamman renkaan jos se vaan sitten käy Vanin putsarikotelon alaosaan, jotta sopis sitten se 1951-56 Cadillac vessanpöntönkansi sen putsarin päälle ja konepellin alle.

    Se tanko vaan on sellaanen "mutkaversio", joten se sais olla oikeestaan yhdessä kohdassa lukittuna jotta sais tuon putsarin kiinni.
     

Kerro tästä muillekin!