TBI:nsuuttimista

Overdrive.fi on harrasteautoiluun keskittyvä verkkosivusto, joka tarjoaa sisältöä harrastajien ja rakentajien tarpeisiin. Epäasiallinen ja loukkaava sisältö, joka rikkoo sivuston käyttöehtoja, poistetaan. Näin eivät myöskään poliittinen keskustelu ja aiheet sinne kuulu. Harrastus on yhteinen poliittisesta kannasta riippumatta. Overdriven yleiset käyttöehdot löytyvät täältä, ja on hyvä muistaa, että jokainen keskustelija on rikos- ja vahingonkorvausoikeudellisessa vastuussa omien viestiensä sisällöstä.

Ketju osiossa 'Moottori', aloittaja rokkaaja, 27.7.2007.

  1. rokkaaja

    rokkaaja 1st gear

    Olis pieni kysymys,pitääkö suuttimien värikoodit olla molemmisssa kurkuissa samat?mulla sattuu olemaan toisessa musta ja toisessa punainen :-? (ajokki se sama gmc -88 4wd sportside,kone on näköjää LO5) Itse rupesin epäilemään tuossa kun ne ruiskut tohottavat yhtäaikaa,ajattelin et eikös noiden pitäs olla samanmoiset...vai onko insinööri mua TAAS viisaampi... :eek:
     
  2. tapsak4

    tapsak4 1st gear

    No ainaskin 4.3 kuutosessa ovatten eriparia...

    Mismatched TBI injectors
    The Throttle Body Injection (TBI) assembly installed on the 1987 4.3L light duty truck engine uses injectors with DIFFERENT flow rates in each throttle bore for improved emission control. The TBI units involved are model numbers 17087090 and 17087162. If the injectors are removed for any reason, care must be taken to make sure they are installed in their proper location.

    INJECTOR LOCATION INFORMATION

    Throttle Lever Side Bore COLOR-CODED ORANGE AND GREEN
    New service package Part Number 17111928
    Remanufactured equivalent Part Number 17111930

    TPS Side Bore COLOR-CODED PINK AND BROWN
    New service package Part Number 17111929
    Remanufactured equivalent Part Number 17111931

    Tapsa
     
  3. rokkaaja

    rokkaaja 1st gear

    Tattista,eli siis olin inssiä tyhmempi... :eek:
     
  4. Qjet

    Qjet 1st gear

    Sitten vielä ne GMn ( tai Boschin?) inssit ovat tehneet "practical joken" : katso niitä suuttimia etupuolelta ( termarinkopan puolelta) vasemmalta oikealle, pistä värit mieleen. Seuraavaksi katso suuttimia takapuolelta ( virranjakajan puolelta ) vasemmalta oikealle , pistä värit mieleen. Vertaa...mitä helv... Katso suuttimia yläpuolelta. Selviää tuo AND-sanan merkitys. Etkä ole ensimmäinen...
     
  5. rokkaaja

    rokkaaja 1st gear

    Jaa,että oikeen saatehien takia pantu erimoiset(motti on 5.7...)
     
  6. Mudracer

    Mudracer Double Gearhead

    Ei noita erivärisiä pitäis olla kuin joissain V-6 koneissa. 5.7 värit ovat musta ja oranssi. Keltainen/sininen on 4.3 ja vihreä/valkoinen on 5.0 kikkaran värit
     

Kerro tästä muillekin!