TCI th-350

Overdrive.fi on harrasteautoiluun keskittyvä verkkosivusto, joka tarjoaa sisältöä harrastajien ja rakentajien tarpeisiin. Epäasiallinen ja loukkaava sisältö, joka rikkoo sivuston käyttöehtoja, poistetaan. Näin eivät myöskään poliittinen keskustelu ja aiheet sinne kuulu. Harrastus on yhteinen poliittisesta kannasta riippumatta. Overdriven yleiset käyttöehdot löytyvät täältä, ja on hyvä muistaa, että jokainen keskustelija on rikos- ja vahingonkorvausoikeudellisessa vastuussa omien viestiensä sisällöstä.

Ketju osiossa 'Vaihteisto ja voimansiirto', aloittaja MH, 30.7.2010.

  1. MH

    MH 3rd gear

    Tuossa toisessa ketjussa jo haukuttiin TCI:n laatikot, mutta kysympä nyt kuitenkin onko kokemuksia tuollaisesta?

    Jos korjautan autossa olevan laatikon missä on shift-kitti valmiina, tai ostan 675€ maksavan "uuden"laatikon-niin kumpi on järkevämpää?

    Ikinä ei varmaan tule varttimailia ajettua? alle 1400kg painava auto ja rättirenkaat alla. Joskus tietenkin olis kiva nakkia pyörittää ehkä max 350hp. moottorilla??
    Siis ton verran saisi kestää tehoa ihan teoreettisesti ajateltuna.
     
  2. Lintta cruiser

    Lintta cruiser Gearhead

    Korjauta vanha.

    Tullee parempi.
     
  3. chevy 34

    chevy 34 Gearhead

    tuo alta 700e aski ei kestä edes huonosti tuota 350hp.. jos vanhassa askissa valmiiksi shift kit ja ei tarvii kuin kuluvat vaihtaa niin korjauta vanha... Tosin paha se on mennä sanoon aukomatta mitä askissa on kulunu ja mitä sinne on eksyny amerikassa.. :odroll:
     

Kerro tästä muillekin!