Tee se itse dyno!

Overdrive.fi on harrasteautoiluun keskittyvä verkkosivusto, joka tarjoaa sisältöä harrastajien ja rakentajien tarpeisiin. Epäasiallinen ja loukkaava sisältö, joka rikkoo sivuston käyttöehtoja, poistetaan. Näin eivät myöskään poliittinen keskustelu ja aiheet sinne kuulu. Harrastus on yhteinen poliittisesta kannasta riippumatta. Overdriven yleiset käyttöehdot löytyvät täältä, ja on hyvä muistaa, että jokainen keskustelija on rikos- ja vahingonkorvausoikeudellisessa vastuussa omien viestiensä sisällöstä.

Ketju osiossa 'Yleistä rakentelusta', aloittaja Mopeman, 15.7.2004.

  1. Mopeman

    Mopeman 3rd gear

  2. rt68

    rt68 1st gear

    Joo kyllä, mitenhän jos pikkasen lipsahtaa pyörät sivuun?
     
  3. fairlane

    fairlane Gearhead

    kaikkee se maa päällään kantaa
     
  4. v_valtteri

    v_valtteri 1st gear

    Juu, en kyllä lähtis kokeilee. Tosta lipsahtaa aika herkästee.
     
  5. mikko69

    mikko69 1st gear

    toi on oikein patenttien isä! :grin:
     
  6. Anonymous

    Anonymous Guest

    Tuossahan on perse sidottu kettingeillä kiinni ja siten estetty tipahtaminen sivulle. Vaan helikopterillakos tuo on tuohon nostettu.
     
  7. Jza

    Jza Double Gearhead

    Muistuttaa ihan venäläistä peruutusvaihdetta toi hökötys.
     
  8. Tero_S

    Tero_S Gearhead

    Tuon sontakärrynakselin jarruillako on sitten tarkoitus jarruttaa? Montakohan vetoa kestää.
     
  9. Lintta cruiser

    Lintta cruiser Gearhead

    :smile: :smile:

    Yritystä ei ainakaan puutu...

    Noissa kiinnitysketjuissa on venymäliuskat mittaamassa vetovoimaa, mutta ton akselin rumpujarruillako sitä jarrutetaan??? Kyllä savu nousee kun minuutin pari vedättää camarolla torvi suorana. :smile:
     
  10. SPORT TRUCK

    SPORT TRUCK Double Gearhead

    Jarruakselina on kuorma-auton taka-akseli joten ei siitä heti jarrut kärähdä.

    Ilmaletkuista päätellen näyttäisi todellakin myös että jarruja käytetään.

    Camaro on ankkuroitu betoniin pystyyn valettuun kuorma-auton vetoakseliin kettigeillä joissa on välissä mittausanturi mittaamassa voimaa.

    Keskeneräinenhän tuo näyttää vielä olevan,esim. renkaat eivät ole millään kiinni navoissa.
    Varmaankin on tarkoitus vielä lisätä jonkinlainen varmistus ettei lipsahda sivuun kesken vedon...toisaalta veto kohdistuu eteenpäin.
     
  11. makke

    makke 1st gear

    Kyllä tuo rakennelma on mun mielestä ollut ihan käytössä. Meinaan kun kuorkin renkaissa näkyy selvästi kapeampien renkaiden tekemä kapea puhdas kumiura.
     

Kerro tästä muillekin!