Tehostimen paineen säätö

Overdrive.fi on harrasteautoiluun keskittyvä verkkosivusto, joka tarjoaa sisältöä harrastajien ja rakentajien tarpeisiin. Epäasiallinen ja loukkaava sisältö, joka rikkoo sivuston käyttöehtoja, poistetaan. Näin eivät myöskään poliittinen keskustelu ja aiheet sinne kuulu. Harrastus on yhteinen poliittisesta kannasta riippumatta. Overdriven yleiset käyttöehdot löytyvät täältä, ja on hyvä muistaa, että jokainen keskustelija on rikos- ja vahingonkorvausoikeudellisessa vastuussa omien viestiensä sisällöstä.

Ketju osiossa 'Ohjauslaitteet', aloittaja JouniK, 24.4.2004.

  1. Anonymous

    Anonymous Guest

    Letkujen pitää kestää yli 100 bar:ia .. on nimittäin kokemusta about 50 barin letkusta ja miten se räjähtää , en kerinnyt kun kääntää rattia puoleenväliin niin POKS :eek: :eek:

    BTW. aina ei voi laitaa ohjauksen huonoa tarkuutta ylitehostuksen piikkiin, olen ajanut todella tehostetulla ohjauksella olevaa autoa, ja silti siinä oli jopa tuntuma tiehen, kun sen jälkeen ajoin omaa autoa jossa raskaampi ohjaus mutta tuntui silti epätarkemmalta... jäin jotenkin kaipaamaan sitä herkyyttä.
     
  2. Jep.. Silloin 15-20-v-sitten muissa kuin jenkeissä ei käytännössä ollut tehostusta.. Kyllä sen alustan tuntee , kun semmoisella ajaa..
     
  3. Anssi

    Anssi Gearhead

    Vilpittömät pahoitteluni. Olin käsittämättömällä tavalla väärässä, kun luulin, että tunnen autoni! Joku muu tunteekin sen ominaisuudet paremmin. Lupaan, että ajan sillä ensin 40 vuotta, ennen kuin harkitsen parannuksia.


    Bla bla bla... :odroll:
     

Kerro tästä muillekin!