Tenu-Dart ahdistuu

Overdrive.fi on harrasteautoiluun keskittyvä verkkosivusto, joka tarjoaa sisältöä harrastajien ja rakentajien tarpeisiin. Epäasiallinen ja loukkaava sisältö, joka rikkoo sivuston käyttöehtoja, poistetaan. Näin eivät myöskään poliittinen keskustelu ja aiheet sinne kuulu. Harrastus on yhteinen poliittisesta kannasta riippumatta. Overdriven yleiset käyttöehdot löytyvät täältä, ja on hyvä muistaa, että jokainen keskustelija on rikos- ja vahingonkorvausoikeudellisessa vastuussa omien viestiensä sisällöstä.

Ketju osiossa 'Projektit', aloittaja Slant Sickness, 23.9.2021.

  1. sbm396

    sbm396 Gearhead

    Isolohko moparilla oon vetänyt monta varttimaili vetoa niin että viimeset 100-150 metriä kuulunu pientä ritinää/kilinää

    Ahdetusta pikkulohkosta oon kerran rikkonu takomäntiä että siellä on ilmeisesti ollu sitte oikeaa detonaatiota
     
  2. Slant Sickness

    Slant Sickness Double Gearhead

    Nykyinen vaparislantti on 10 puristuksilla ja ei ihan vakiolla nokallaan melko herkkä kilistelemään. Jopa osakaasulla. Ja aina vain RE85 ainetta ja laajakaistan mukaan on ihan passelit seokset. Konservatiivinen sytytyskartta on hoitanut asian.

    Arvelen, että säätelen tätä osastoa jatkossakin noin. Alle ahtopaineilla seoksen säätö on laajakaistan varassa. Sen jälkeen varman päälle rikkaat seokset. Ja sytkäkartta plus lämpökompensaatiot laatiutuvat korvien kautta hienosäädöllä, niin ettei liikaa helistele.

    Suuttimet täytyy mitata varuilta, ettei siellä seassa ole käyttäytymishäiriöistä. Sehän selittäisi herkkyyden. Jos yksi käy olennaisesti laihalla, niin se voi ääntää, mutta yhdellä anturilla ei kuitenkaan tule kompensoiduksi tarpeeksi.
     
  3. Slant Sickness

    Slant Sickness Double Gearhead

    Ajatusten tonava hokas just, että kun on kunnon talli, niin autossa olevia pikku puutteita, jotka vievät aikaa ja vaativat tilaa, voi tehdä enemmänkin.

    Dartissa on Punkan kunnostamat takajouset mallia ”jäykkäperä”. Ei paljon liikuta kun laittaa toisen slantin konttiin.

    Jos tommoseen uusisi jouset, niin mitkä ne voisi olla? 1966 mallia on tämä vaunu.
     
  4. Shining Whit

    Shining Whit Gearhead

    Heh, ite tullu tehtyy useempi setti "kisajousii", vanhoista lehtijousipakoista. Osan tehnyt sillee et noudattanu moparin SS jousien pituuksia lehdissä; toimii. Ja sit niin et etusegmentti yhtä puuta, ja jousto haetaan takasegmentistä. Ihan mutupohjalta, vaikka kuus lehtee mist kaikki etusilmän alle ja klämpätty toisiinsa. Takapää avoinna ja pituudet tietty niin et aina seuraava alempi on lyhyempi kuin ylempi, vähän kuten tehdasjousissa. Sit vaan kattelee et millanen korkeus miellyttää; jos liian korkee ja jäykkä ni rupee sielt takapuolelt lyhentelee niit norran alapuolisii lehtiä rälläkällä kunnes saavuttaa haluamansa. Yllättävän toimivan saa, eikä maksa mitään.
     
  5. Slant Sickness

    Slant Sickness Double Gearhead

    Tuossa voisi olla ratkaisu. Mulla on siellä tuplanorrat sen jäljiltä kun orkkisjousi katkesi edestä. Etupäät on nykyisin hyvinkin kiinteät.
     

Kerro tästä muillekin!