tasauspyörästön laakeri

Overdrive.fi on harrasteautoiluun keskittyvä verkkosivusto, joka tarjoaa sisältöä harrastajien ja rakentajien tarpeisiin. Epäasiallinen ja loukkaava sisältö, joka rikkoo sivuston käyttöehtoja, poistetaan. Näin eivät myöskään poliittinen keskustelu ja aiheet sinne kuulu. Harrastus on yhteinen poliittisesta kannasta riippumatta. Overdriven yleiset käyttöehdot löytyvät täältä, ja on hyvä muistaa, että jokainen keskustelija on rikos- ja vahingonkorvausoikeudellisessa vastuussa omien viestiensä sisällöstä.

Ketju osiossa 'Vaihteisto ja voimansiirto', aloittaja terokoo, 10.11.2018.

  1. terokoo

    terokoo 1st gear

    Mulla volvossa tuollainen klappi. Osa varmaan akselin ja vaihteiston välistä, osa laakeroinnista.

    Pitäisikö tuosta olla huolissaan? Öljyä ei vuoda. 205tkm ajettu

    Aisinin automaatti tf80sc ja volvo v70

    Alla videot välyksestä


    Vetarin sisäpää



    Lootan laakeri?



    Kyselin jo volvofoirumiltakin, mutta on hiljaista
     
    Muokattu: 1.5.2019
  2. Sierra

    Sierra Double Gearhead

    Olen huomannut että joissain autoissa nuo sisemmät murrokset kiikkuu askissa jonkinverran, mutta mikä sitten hylkyraja, toki ainakin silloin kun stefa ei pidä tai alkaa vedättäessä täryyttämään.

    ..yhden kerran eräässä paljon ajetussa cabrio astrassa epäilin tuosta sisäpään väljyydestä johtuvan sen että täryytti kiihdyttäessä.
     
  3. terokoo

    terokoo 1st gear

    On tuossa näköjään päittäisvälystäkin


     
    Muokattu: 1.5.2019
  4. autoilija

    autoilija Gearhead

    Mulla on heittänyt nuo Chryslerin LH- korisissa aina jokaisessa, joskus ihan reippaastikin. Koskaan ne ei ole mitään vuotanut enkä ole huomannut mitään muutakaan vaikutusta mihinkään. Yksikään ei ole täristänyt.
    Mitään en ole niille koskaan tehnyt.
     
  5. terokoo

    terokoo 1st gear

    No niin tuntuu muutkin väittävän.
     
    Muokattu: 1.5.2019
  6. Camino'79

    Camino'79 Gearhead

    Onko alatukivarsien puslat ehjät? Ne saa aikaan hyvin kummallisia efektejä kun menevät piloille/irtoavat vulkanoinnista
     
  7. terokoo

    terokoo 1st gear

    No vaikuttaa siltä, en kyllä noiden suhteen mikään ammattimies ole.
     
    Muokattu: 1.5.2019

Kerro tästä muillekin!