TH 350/C

Overdrive.fi on harrasteautoiluun keskittyvä verkkosivusto, joka tarjoaa sisältöä harrastajien ja rakentajien tarpeisiin. Epäasiallinen ja loukkaava sisältö, joka rikkoo sivuston käyttöehtoja, poistetaan. Näin eivät myöskään poliittinen keskustelu ja aiheet sinne kuulu. Harrastus on yhteinen poliittisesta kannasta riippumatta. Overdriven yleiset käyttöehdot löytyvät täältä, ja on hyvä muistaa, että jokainen keskustelija on rikos- ja vahingonkorvausoikeudellisessa vastuussa omien viestiensä sisällöstä.

Ketju osiossa 'Vaihteisto ja voimansiirto', aloittaja Trucker76, 13.2.2007.

  1. Trucker76

    Trucker76 1st gear

    Toimi :lol: hetken :x kun sain oil levelin kondikseen ei toimi??? :eek: Mitä VITTUA!! :mad: :mad: :mad: :wc: okei loota pelittää pakilla joten kuten, mutta kun kepin heittää D:lle tai L2/L1 stallaa heti :mad: :mad: kuvernöörin aukaisin ja tsekkasin>pelittää?? EI riitä puhti ennää uusinta kierrokseen. Nyt olis projetii kaupan, Tarkemmin siitä myydään osastolla.

    Nöyrimmät kiitokset kaikille tähän ketjuun vastanneille!!!!!!


    P.S. ILL BE BACK :poff:
     
  2. JPA

    JPA 3rd gear

    mulla oli joskus samantyyppinen ongelma. 350:n kans. Liikkeelle piti lähteä tyyliin: kaasu pohjaan ja pykälä silmään. Tämä menetelmä toimi ihan hyvin talvella. Ja laatikkoa alkoi toimimaan normaalisti kun lämpesi tarpeeksi. Noh sit piti se rampakin teettää oli kuulemma kulunut sisältä, siis normaalia kulumista joten syyksi arveltiin turbiinia, mikä pöyri niinkuin ois ollu liisteriä sisällä. Remontin yhteydessä uus turbiini ja kaikki toimi hyvin kunnes piti alkaa DXää remppaan ja sen jälkeen on tullut taas laatikko ongelmat, lähinnä vuotamis sellaiset.
     

Kerro tästä muillekin!