TH-400 sähkökikc-down

Overdrive.fi on harrasteautoiluun keskittyvä verkkosivusto, joka tarjoaa sisältöä harrastajien ja rakentajien tarpeisiin. Epäasiallinen ja loukkaava sisältö, joka rikkoo sivuston käyttöehtoja, poistetaan. Näin eivät myöskään poliittinen keskustelu ja aiheet sinne kuulu. Harrastus on yhteinen poliittisesta kannasta riippumatta. Overdriven yleiset käyttöehdot löytyvät täältä, ja on hyvä muistaa, että jokainen keskustelija on rikos- ja vahingonkorvausoikeudellisessa vastuussa omien viestiensä sisällöstä.

Ketju osiossa 'Vaihteisto ja voimansiirto', aloittaja Hyytiäinen, 22.4.2002.

  1. Hyytiäinen

    Hyytiäinen Gearhead

    Kaasupolkimen kickdownkytkimestä on johto irti. Tuleeko siihen plussa vai vaa vai jotain aivan muuta?

    Siis se johto joka menee kytkimeltä vaihteistoon on olemassa. Eli tekeekö vaihteisto temput kun vaihteistoon tulee 12 v plussaa vai mitä?
     
  2. Anonymous

    Anonymous Guest

    virtalukon takaa kaasupolkimen kytkimelle...siitä +12v suoraan lootan kylkeen..
     
  3. Hyytiäinen

    Hyytiäinen Gearhead

    Keetos! Sitten kun joku vielä kertoisi paljonko öljyä menee kyseiseen vaihteistoon normaalissa öljynvaihdossa.
     
  4. Anonymous

    Anonymous Guest

    riippuu hieman autosta/laatikon öljypohjasta...-69 oldsissa menee noin 4-5 litraa, olen täyttänyt itse hieman yli..noin 1/2litraa
     
  5. B.B.Chevy

    B.B.Chevy Double Gearhead

    Joo, öljymäärä taitaa vaihdella aika paljonkin lootasta riippuen. Meillä löytyi Impalaan kuoren vaihdon yhteydessä kuoriksi jotkut truckki-TH400:n kuoret (pohjassa lukee jotain GMC Truck-juttuja), ja ne kävi vanhoihin sisuskaluihin ja autoon ihan ettei mitään ja öljytilavuus tuossa lootassa on nyt jotain yli 6 litraa, en ihan suoralta kädeltä muista paljonko sinne loppujen lopuksi meni, mutta ainakin yli ton 6 l. Laatikko on sisuskaluiltaan tehty kestämään isojakin voimia, stall speedit on nostettu jne. ja loota toimii ja vaíhtaa hienosti, joten lisääntynyt oljytilavuus on varmaan vaan eduksi öljyn lämpöjen suhteen.
    Paras tapa lienee laskea vanhat öljyt astiaan ja laittaa aluksi suunnilleen sen verran takasin, ajaa ja käyttää vähän, tarkistaa tikusta tilanne, lisätä tarpeen mukaan ja vaikka tehdä sama vielä uudestaan niin eiköhän määrät sitten oo kohdallaan.
     

Kerro tästä muillekin!