Th 700 r4 Öljypumppu

Overdrive.fi on harrasteautoiluun keskittyvä verkkosivusto, joka tarjoaa sisältöä harrastajien ja rakentajien tarpeisiin. Epäasiallinen ja loukkaava sisältö, joka rikkoo sivuston käyttöehtoja, poistetaan. Näin eivät myöskään poliittinen keskustelu ja aiheet sinne kuulu. Harrastus on yhteinen poliittisesta kannasta riippumatta. Overdriven yleiset käyttöehdot löytyvät täältä, ja on hyvä muistaa, että jokainen keskustelija on rikos- ja vahingonkorvausoikeudellisessa vastuussa omien viestiensä sisällöstä.

Ketju osiossa 'Vaihteisto ja voimansiirto', aloittaja vierailija3, 20.8.2016.

  1. vierailija3

    vierailija3 Gearhead

    Kertokaas nyt viisaammat millaisen öljypumpun ostan -89 laatikkoon joka tulee 400+hp pikkulohkon perään.
    10 vai 13 lapainen billet vai tavallinen. Onko toi 13 lapainen nyt huonompi, kun 10 lapainen. Kestääkö ne käyttöä vai onko pakko satsata billettiin?
     
  2. artz

    artz Gearhead

    Mulla taitaa olla omassa 450+hp kestämään rakennetussa 13 lapainen. En todellakaan ole asiantuntija mutta huhu kertoo ettei olisi lopulta kovin suurta eroa 10 ja 13. ..no, joku tyrmää tän varmaan seuraavassa viestissä. (Samaa myös miettinyt mikä todellinen ero noiden välillä. Odotetaan jonkun viisaamman vastausta..)
     
  3. Mudracer

    Mudracer Double Gearhead

    13-lapanen on heikoin. Mitään eroa en ole huomannu 7 ja 10 lapasen välillä ja 7-lapanen toimii tollasessa ~11sekan katuvessassa ihan hyvin. Heikoin lenkki tossa pumpussa on ne tukirenkaat.
     
  4. artz

    artz Gearhead

    Juu lueskelin netin syövereitä tossa niin löysin kanssa infoa että 10 ehkä sopivin. 13 mainittiin että jotenkin tasaisi öljynvirtausta 10 nähden mutta ei suositella suurille hevosvoimille.

    Onko Mudracer mitään perstuntumaa millasiin sovelluksiin asti 13 lapasen vielä uskaltaa laittaa? Tuo mun laite ei ole rajussa käytössä enkä pelkää pumpun halkeavan mutta noin muuten olisi kiva tietää.
     
  5. Mudracer

    Mudracer Double Gearhead

    Niitä 13 lapasii on hajonnu jopa rieselissä mutta jos sellasen välttämättä, jostain syystä mikä ei mulle aukea, haluaa niin billettisii löytyy kun kaivaa kuvetta.
     

Kerro tästä muillekin!