Th 700 r4

Overdrive.fi on harrasteautoiluun keskittyvä verkkosivusto, joka tarjoaa sisältöä harrastajien ja rakentajien tarpeisiin. Epäasiallinen ja loukkaava sisältö, joka rikkoo sivuston käyttöehtoja, poistetaan. Näin eivät myöskään poliittinen keskustelu ja aiheet sinne kuulu. Harrastus on yhteinen poliittisesta kannasta riippumatta. Overdriven yleiset käyttöehdot löytyvät täältä, ja on hyvä muistaa, että jokainen keskustelija on rikos- ja vahingonkorvausoikeudellisessa vastuussa omien viestiensä sisällöstä.

Ketju osiossa 'Vaihteisto ja voimansiirto', aloittaja pako, 21.8.2019.

  1. pako

    pako 1st gear

    Mikä on tuo ruuvi sisäänmenoakselin päässä.
     
  2. Mudracer

    Mudracer Double Gearhead

    Mikä ruuvi?
     
  3. Gary Grand

    Gary Grand Double Gearhead

    Varmaan kuulaventtiilistä kyse?
     
  4. pako

    pako 1st gear

    Siinä on ristipää ruuvi ilmeisesti jonku tulppa näkyy räjäytys kuvissa.
    Sitä tuli eilen ihmeteltyä kun uutta moottoria asensi ja turbiini tuli liian lähelle vetolevyä.
    Vika selvisi tänään, uudessa koneessa oli viallinen vetolevy. Ihan kivaa konejumppaa ja tänään jatkuu.
     
  5. pako

    pako 1st gear

    Jos jokin kuulaventtiili niin mitä voi seurata kun tuli sitä vähän pyöriteltyä?
     
  6. Mudracer

    Mudracer Double Gearhead

    Se "ruuvi" on turbiinin lukon kytkennän "pehmennin" . Sen voi ottaa pois jos haluaa, lukko menee vain pikkasen nykäisemällä päälle.
     
  7. pako

    pako 1st gear

    Kiitos tiedoista.
     
  8. Vallu 426

    Vallu 426 3rd gear

    Samaan topikkiin. Ostin rempatun toosan,pitäs olla Mudracerin tekemä.
    Entinen TH-700 r4 luisti aika pirusti.Toosalla pääsin ajamaan jo edellisellä omistajalla,hyvin toimii.
    Nyt ainut kysymys,nopeusmittari näyttää hitosti liikaa,entinen loota oli 40 miles/80 km/t
    50 miles/100 km/t eli hyvin helppoa.
    Eli kysymys kun en oo perehtyny,onko iso homma vaihtaa entisestä ratas uuteen toosaan?
     
  9. Mudracer

    Mudracer Double Gearhead

    "Tuoteväärennös" kö? Ei kaikkea kannata uskoa mitä "essossa" kerrotaan.
    Nopeusrattaat on helppo vaihtaa, häntä vain pois ja sitten kattelee miten akselissa olevan muovirattaan "lirpakke" pitää sitä paikallaan. Kiintoavain tms. ratasta vasten ja varovasti napauttelee sen irki, sitä lirpaketta pitää muistaa vääntää myös ettei se hajoa.
     
  10. Impalala

    Impalala 3rd gear

    Laitanpa tähän samaan topiciin myös itse..

    Eli mitkä on käytännössä erona dieselin perästä otetussa TH700 lootassa, kun bensakoneen vastaavaan vertaa?
    Muutakin kun turbiini ja kuvernööri?
     
  11. Mudracer

    Mudracer Double Gearhead

    Ei mitään.
     
  12. paja1

    paja1 Double Gearhead

    Höpö höpö. Mulle on essolla ja vanimiiteissä opetettu että bensa ja disselivanin lootissa ja perissä ei ole mitään samaa. Ne on iha eri maailmasta kun ei ne muuten kestä sitä 6.2 dieselin sairasta vääntöä mikä tekee kartaanistakin korkkiruuvia prkl :soosoo:
     
    Gary Grand ja Jussi289 tykkäävät tästä.
  13. Mudracer

    Mudracer Double Gearhead

Kerro tästä muillekin!