TH-700 sähköt hukassa

Overdrive.fi on harrasteautoiluun keskittyvä verkkosivusto, joka tarjoaa sisältöä harrastajien ja rakentajien tarpeisiin. Epäasiallinen ja loukkaava sisältö, joka rikkoo sivuston käyttöehtoja, poistetaan. Näin eivät myöskään poliittinen keskustelu ja aiheet sinne kuulu. Harrastus on yhteinen poliittisesta kannasta riippumatta. Overdriven yleiset käyttöehdot löytyvät täältä, ja on hyvä muistaa, että jokainen keskustelija on rikos- ja vahingonkorvausoikeudellisessa vastuussa omien viestiensä sisällöstä.

Ketju osiossa 'Vaihteisto ja voimansiirto', aloittaja mä_vaan, 11.7.2006.

  1. mä_vaan

    mä_vaan 1st gear

    Eli tulipa vaihdettua pikkariin tommonen th700 vanhan th350 tilalle!
    mutta heräsi kysymys johon en vastausta löytänyt searts:illa tai netti linkeistä!
    laatikko peräsin 8? caprice stw:stä ja toimi ihan ok siinä paskassa

    kuskinpuolella on 4reikä liitin jossa on vain 3 laatikkoon menevää liitintä
    mitäs muuta kun lukkoturbiinia niillä ohjataan?
    eli mistä tapahtuu mitäkin ja onko niillä mitään tekemistä 4vaihteen kanssa? jostain syysta ei vaihda ollenkaan :odroll:

    ja vielä semmosta että kukaan kokeillut eri sihft kittelä noihin th700?
    hakusessa mahdollisimman mieto mutta tarttis perän vaihdon takia saada muutettua varsinkin 2-3 vaihtoa aikaisemmaksi (kuvernööri) nyt pintakaasu kiihdytyksellä noin vasta 60km/h ja aika pehmeä

    tv-vaijeri säädetty niin että kun kaasuläpät auki vaijeri melkein kitaran kielenä(tosi pieni välys) :poff:
    pakko vaihteilla napakka 1-2
    ja 2-3 kun kiihdyttelee pikkasen :eek:

    niin joo tossa on vielä nopeusmittarin vaijeri
     
  2. Mudracer

    Mudracer Double Gearhead

    Sen liittimen ulompaan etumaiseen kuuluu tulla 12V, mutta jos alk. hylsyssä on ollut ECU niin se on saanut sitä kautta maita ja sekin pitää laittaa ulkopuolelle. 4 pykälään ei mikään sähkö vaikuta mutta venttiilikoneistossa sen vaihtoventtiili voi olla jumissa! Väittäisin että TransCo:n Noyoyo kitti on kaikkein paras tohon lootaan. Se on kohtalaisen työläs laittaa mutta palkitsee kyllä myös vaivan!!
     

Kerro tästä muillekin!