TH 700 / turbiini onkelma

Overdrive.fi on harrasteautoiluun keskittyvä verkkosivusto, joka tarjoaa sisältöä harrastajien ja rakentajien tarpeisiin. Epäasiallinen ja loukkaava sisältö, joka rikkoo sivuston käyttöehtoja, poistetaan. Näin eivät myöskään poliittinen keskustelu ja aiheet sinne kuulu. Harrastus on yhteinen poliittisesta kannasta riippumatta. Overdriven yleiset käyttöehdot löytyvät täältä, ja on hyvä muistaa, että jokainen keskustelija on rikos- ja vahingonkorvausoikeudellisessa vastuussa omien viestiensä sisällöstä.

Ketju osiossa 'Vaihteisto ja voimansiirto', aloittaja G20, 28.1.2003.

  1. G20

    G20 Gearhead

    Juu elikkäs kertokaa viisaammat mikä vialla. Öljyt + suodatin vihdettu, toiminut hyvin koko kesän n.4000km, öljyn määrä ja väri ok. Kunnes eräänä päivänä ajossa tuntui pientä tärinää joka loppui ja 15 km jälkeen kaikki katosi. Aski alas ja öljypohja irti eikä mitään tavallisuudesta eroavaa, magneetti puhdas jne.. Millä penteleellä voi varmistua turbiinin viasta ettei tarvi ruveta arvalla kokeilemaan ja alkaa laatikkosulkeisiin..? Soittelin Automatic Centeriin epäilivät öljypumppua/turbiinia. Onko kellään vastaavasta kokemuksia? Työni puolesta on laatikoita/öljyjä ja suodattimia askeihin vaihdettu, ei oo tullu sen paremmin tullu perehdyttyä 700:sen sielunelämään...
     
  2. Mudracer

    Mudracer Double Gearhead

    Niin se on että kaikki toimii aikansa? mutta hakisin sitä vikaa turbiinista. Se tärinä ennenkuin meno loppui viittais siihen. Sisältä on tod.näk. turbiinipyörän keskiö revennyt irti ja joskus ne hajoo niin "nätisti" ettei avaamatta voi sanoa varmuudella. Mutta kun joudut lootan ottamaan alas saat sitten toisen tai et niin öljypumppuun kannattaa vilkaista fikkarin avituksella että näkyykö öljypumpun molemmat "nastat". Kysy lisää vaikka privaatin kautta jos apu kiinnostaa.
     

Kerro tästä muillekin!