th200-350 lukon kytkennät

Overdrive.fi on harrasteautoiluun keskittyvä verkkosivusto, joka tarjoaa sisältöä harrastajien ja rakentajien tarpeisiin. Epäasiallinen ja loukkaava sisältö, joka rikkoo sivuston käyttöehtoja, poistetaan. Näin eivät myöskään poliittinen keskustelu ja aiheet sinne kuulu. Harrastus on yhteinen poliittisesta kannasta riippumatta. Overdriven yleiset käyttöehdot löytyvät täältä, ja on hyvä muistaa, että jokainen keskustelija on rikos- ja vahingonkorvausoikeudellisessa vastuussa omien viestiensä sisällöstä.

Ketju osiossa 'Vaihteisto ja voimansiirto', aloittaja slant, 7.6.2006.

  1. slant

    slant Gearhead

    Elikkäs Caminoon on vaihdettu laatikko, th 200 poistui ja tilalle tuli th 350, lukollinen versio. Ongelmana on turbiinilukon kytkennät. Kone on 4.3 efi ja 200 laatikkoa ohjasi tietokone, laatkikolle tuli ne 3 piuhaa ja lukko toimi hienosti. Tuossa 350 laatikossa on paikka vain yhdelle piuhalle. Aikaisemmista topiceista on selvinnyt kyllä mikä mikin johto on mutta onko mitään keinoa kytkeä tuota lukkoa toimimaan tietokoneen ohjaamana vai täytyykö tehdä katkaisijalla viritys? Aina olis mukavampi jos se toimis ilman katkaisinvirityksiä.
    Funtsailin jos laittais releen jonka maadoituksen ja ohjausvirran ottais ecm:ltä tulevista piuhoista, mutta ilmeisesti ecm:n pitäisi saada tietoa laatikolta (paineista?) sen kolmannen piuhan kautta, mites sen kanssa?
    Ideoita?
     
  2. Mudracer

    Mudracer Double Gearhead

    Kopjuutteriohjatussa lykätään toosalle miinusta! 350lokappi taas toimii niin että toosan kylkeen lykätään plussakortilla sahköä jarrupolkimen kautta jatkuvasti :p . Toosan sisällä on painekytkin joka maadottaa ohjaussolkun kun vauhtia on tarpeeksi! Jos haluat silla kompuutterilla sitä lukkoa ohjata niin öölipohja pois ja muutan pikkasen piuhoja eri paikkaan! Toi kumpuutteri haluaa vielä singnaalin yleensä kun iso vaihde on päällä ja sellainen tossa on vaikeampi kyhätä, ja onko se edes tarpeen=??
     
  3. slant

    slant Gearhead

    Kiitosta tiedoista! En mitenkään välttämättä halua kompuutteria ohjaamaan, kunhan vain saa laitoksen hyvin toimimaan. Eli riittää piuha sieltä jarrupolkimelta lootalle ilman mitään erillistä katkaisinta. Siis se mistä katkeaa virta kun polkaisee jarrua.
     

Kerro tästä muillekin!