TH200-4R dieselautosta bensapeliin

Overdrive.fi on harrasteautoiluun keskittyvä verkkosivusto, joka tarjoaa sisältöä harrastajien ja rakentajien tarpeisiin. Epäasiallinen ja loukkaava sisältö, joka rikkoo sivuston käyttöehtoja, poistetaan. Näin eivät myöskään poliittinen keskustelu ja aiheet sinne kuulu. Harrastus on yhteinen poliittisesta kannasta riippumatta. Overdriven yleiset käyttöehdot löytyvät täältä, ja on hyvä muistaa, että jokainen keskustelija on rikos- ja vahingonkorvausoikeudellisessa vastuussa omien viestiensä sisällöstä.

Ketju osiossa 'Vaihteisto ja voimansiirto', aloittaja MadJerry, 20.10.2018.

  1. MadJerry

    MadJerry 1st gear

    Elikkä onko TH200-4R lootassa mitä eroa diisselissä ja bensavehkeessä? Olis sellanen tilanne että täytyy diisselistä irrotettu laatikko laittaa bensakoneeseen kiinni. Välitykset toki erit on mutta noin kiinnilaittamisen kannalta mitä pitää ottaa huomioon?
     
  2. Camino'79

    Camino'79 Gearhead

    Jos on chevyjakonen aski ni bop-tekniikkaan naittamiseksi tarviit adapterilevyn, mutta siinä kohtaa kannattaa harkita muutenkin askinvaihtoa koska se adapterilevy on aina vähän viritys.... ei sillä ettenkö itsekin olisi moista käyttänyt mutta varsinkin kun muuttuu "polttoainekin" niin yleensä niissä on jonninverran eri konfiguraatiot kuvernöörissä jne. Joista nimim. Mudracer varmaan osaa kertoa tarkemmin.

    Toki kyllä sen saa skulaamaan mutta tässä nyt ainakin pari pointtia mitkä kannattaa ottaa huomioon :)
     
  3. Impala76

    Impala76 Gearhead

    200-4r toosissa käsittääkseni aina universal jako eli Bop ja chevy molemmat..
    Itse oon tehnyt täysin vastaavan swapin, mahtaako olla muuta eroa kuin turbiinin stalli...?
     
  4. Camino'79

    Camino'79 Gearhead

    Mulla on mielestäni pelkkä bop jako capricen toosassa :eek:
     
  5. Impala76

    Impala76 Gearhead

    Joo siis oikein kun muistellaan niin oliskos myös pelkästään bop jakoisiakin tehty mutta ehdottomasti suurin osa universal jaolla
     
    Camino'79 tykkää tästä.
  6. Mudracer

    Mudracer Double Gearhead

    Pelkkää chevyjakoista ei ole tehty ja välityksetkin on ihan samat ihan aina.
    Toi 5.7 rieseli kiertää sen mitä 5 litrane smokkikonekin, rieselin "4" limpun stalli on matalin ja se ei oikein toimi bensakoneissa jos on joku virivirinokka.
     
    Camino'79 ja MadJerry tykkäävät tästä.
  7. MadJerry

    MadJerry 1st gear

    Joo kattelinkin noita välityksiä tässä että ei vissiin oo ku nuo yhet välitykset tossa laatikossa..
    Ja käpälöimätön Olssin 5.0l kone on tossa mulla.
     
    Muokattu: 21.10.2018
  8. hot rod man

    hot rod man 3rd gear

    Olikos se niin että letukoissa on aina se universaali jako? Ja muissa toi bop...
     
  9. Mudracer

    Mudracer Double Gearhead

  10. Harri S

    Harri S Double Gearhead

    TH200r4 dieselin turbiinille olis tarvetta, jos jää projektissa ylimääräiseksi, on ehjä ja turbiinin kaulassa ei ole murtumia.
     

Kerro tästä muillekin!