TH200 4R turbiinilukon kytkentä

Overdrive.fi on harrasteautoiluun keskittyvä verkkosivusto, joka tarjoaa sisältöä harrastajien ja rakentajien tarpeisiin. Epäasiallinen ja loukkaava sisältö, joka rikkoo sivuston käyttöehtoja, poistetaan. Näin eivät myöskään poliittinen keskustelu ja aiheet sinne kuulu. Harrastus on yhteinen poliittisesta kannasta riippumatta. Overdriven yleiset käyttöehdot löytyvät täältä, ja on hyvä muistaa, että jokainen keskustelija on rikos- ja vahingonkorvausoikeudellisessa vastuussa omien viestiensä sisällöstä.

Ketju osiossa 'Vaihteisto ja voimansiirto', aloittaja Mr_MilleR, 26.9.2020.

  1. Mr_MilleR

    Mr_MilleR Gearhead

    Autossani on jälkiasennettuna TH200 4R laatikko lukkoturbiinilla. Turbiinilukkoa ei ole kytketty, mutta talvella turbiini tulee vaihtumaan korkeamman stallin versioon, jolloin lukolle on pitkästä välityksestä johtuen käyttöä. Löysin nelinapaiselle liittimelle kytkentäohjeet eli oikean puoleiset yhteen ja vasemmalle ylös 12V ja alas maadoitus esim. nelosvaihteen painekytkimen kautta. Mutta omassa laatikossani on kolmenapainen liitin eli oikea alakulma on tyhjä. Olisiko hyviä ehdotuksia kytkennälle? Haluaisin vain testata nykyisellä turbiinilla, että kaikki laatikossa toimii turbiinin lukitsemiseksi. Uudelle turbiinille viritetään sitten aivan ”viralliset” johdatukset alipaine- ja jarrupoljinkytkimineen.
     

Kerro tästä muillekin!