TH200R4 ongelmia shift kit asennuksessa

Overdrive.fi on harrasteautoiluun keskittyvä verkkosivusto, joka tarjoaa sisältöä harrastajien ja rakentajien tarpeisiin. Epäasiallinen ja loukkaava sisältö, joka rikkoo sivuston käyttöehtoja, poistetaan. Näin eivät myöskään poliittinen keskustelu ja aiheet sinne kuulu. Harrastus on yhteinen poliittisesta kannasta riippumatta. Overdriven yleiset käyttöehdot löytyvät täältä, ja on hyvä muistaa, että jokainen keskustelija on rikos- ja vahingonkorvausoikeudellisessa vastuussa omien viestiensä sisällöstä.

Ketju osiossa 'Vaihteisto ja voimansiirto', aloittaja Ratrod34, 26.5.2015.

  1. Ratrod34

    Ratrod34 Gearhead

    Google kääntäjä teki taas hassun käännöksen, mut onko ton tv exhaust kuulan optio nyt sitten vain se jos vaijeri menee poikki niin kuula tökötään pois reijästä, vai päinvastoin ?

    Kummassakin autossa mulla toimii kolmosen lukko, paitsi nyt tästä toisesta se katosi shift kitin asennuksen jälkeen ?

    Eli onko toi toinen välipelti sitten sellasesta th200r4 jossa ei ole sähköistä lukon ohjausta ?
     
  2. peltsi

    peltsi Gearhead

    Eikö kolmosen lukko tarkoita kahta painekytkintä valve bodyyn. Jos sulla on kuva valvebodysta niin siitä sen näkee.

    Vai voidaanko kolmosen lukko kytkeä jonkun muun anturin tiedon mukaan?
     
  3. Ratrod34

    Ratrod34 Gearhead

    Siinä on vain yksi painekytkin ja kolmosella meni lukko päälle kun kytkentä on niin että sisältä napista saa solenoidiin virrat ja se yksi painekytkin kytkeytyy sitten maihin kun nelonen päällä.
     
  4. Pas(i)kiainen

    Pas(i)kiainen Gearhead

    Mua vähän ihmetyttää se et miks sk kitissäkään ei ollut mainintaa tosta exhaust ballista. Tietysti jos sulta puuttuu se rauta mikä sitä kuulaa tökkii, niin sithän se loota taitaa luulla että vaijeri on poikki.
     
  5. Ratrod34

    Ratrod34 Gearhead

    Niin kummassa tapauksessa se vaijeri nyt olis poikki, kuula reijässä ja kuula pois reijästä ?
     
  6. Pas(i)kiainen

    Pas(i)kiainen Gearhead

    Kuula kun on reiässään
     
  7. Ratrod34

    Ratrod34 Gearhead

    Joo sit se käy järkeen et loota toimii ilman kuulaa eli nyt se luulee et vaijeri on ehjä niinkuin se onkin, mutta jos menee poikki niin sit se ei tiedä mitään.

    Eli mulla varmaan puuttu sitten se tappi mikä sitä kuulaa tökkää eli loota luuli et vaijeri poikki ja siks ei vaihtanu vasta kuin 2700rpm....

    Aika outoa et noissa toisissa kiteissä sit käsketään se kuula ottamaan pois...
     
  8. Ratrod34

    Ratrod34 Gearhead

  9. Pas(i)kiainen

    Pas(i)kiainen Gearhead

    Ei ketään sattus tietää/muistaa minkä värinen jousi on tv limit valvessa? Ettei mulla olis vaan menny tuon jousi ja jonkun muun jousi ristiin.
     
  10. palontie

    palontie Double Gearhead

    Mielenkiinnosta pitää udella,monesti oot lootan tiputtanut pois autosta?Ei siis vittuilu mielessä vaan mielenkiinnosta.
     
  11. Pas(i)kiainen

    Pas(i)kiainen Gearhead

    Emmää plootaa joka kerta ota irti kun venttiilikoneistoa on ihmetelly :D Kaks kertaa on ollu loota alhaalla. Venttiilikoneistoa oon ihmetelly varmaan 10 kertaa.

    Pikkasen alkaa kyllä huumori loppumaan tuon plootan kans :poff:
     
  12. palontie

    palontie Double Gearhead

    uskon.
     
  13. Mudracer

    Mudracer Double Gearhead

    Ei siinä limitissä ole mitään vakioväriä kun se riippuu kalibroinnista ja mihin hylsyyn se loota on alunperin tällätty.
     
  14. Pas(i)kiainen

    Pas(i)kiainen Gearhead

    Eli oikein millään ei tiedä jos sen jousi on väärässä paikassa...
     
  15. Substitute

    Substitute Gearhead

    On jo niiiin pitkä ketju että en jaksa tarkastaa joko on käsitelty - mikä perävälitys sun autossa on?
     
  16. Pas(i)kiainen

    Pas(i)kiainen Gearhead

    Nyt on 3.73. Juuri tällä viikkoo asennettu, sitä ennen oli 3.08, ei se lootan toimintaan vaikuttanut.
     
  17. Substitute

    Substitute Gearhead

    Juu ei se sitten perävälityksestä ole kiinni.
     
  18. Pas(i)kiainen

    Pas(i)kiainen Gearhead

    Nyt jos jollain on 200-4rrän venttiilikoneisto pöydällä, niin viitsisikö ottaa mitat mtv up jousesta! Luulen että nyt on käynyt niin hassusti että mulla on mtv down vanha jousi laitettu erehdyksessä mtv up venttiilille ja mtv down jousena on sitten shiftkitin mukana tullut!
     
  19. peltsi

    peltsi Gearhead

    1.045*0.282*0.038
    Eli tuumissa pituus*paksuus*langan paksuus.
    Tämä löyty 200r4 manuaalista.
    Ja kyse mtv upshift venan jousesta. Täsmääkö?
    Voin koittaa illalla itsekin mitata tuon.
     
  20. Pas(i)kiainen

    Pas(i)kiainen Gearhead

    Juuri tuo jousi. Iso kiitos! Mistä noita löydätte?
     

Kerro tästä muillekin!