th200r4

Overdrive.fi on harrasteautoiluun keskittyvä verkkosivusto, joka tarjoaa sisältöä harrastajien ja rakentajien tarpeisiin. Epäasiallinen ja loukkaava sisältö, joka rikkoo sivuston käyttöehtoja, poistetaan. Näin eivät myöskään poliittinen keskustelu ja aiheet sinne kuulu. Harrastus on yhteinen poliittisesta kannasta riippumatta. Overdriven yleiset käyttöehdot löytyvät täältä, ja on hyvä muistaa, että jokainen keskustelija on rikos- ja vahingonkorvausoikeudellisessa vastuussa omien viestiensä sisällöstä.

Ketju osiossa 'Vaihteisto ja voimansiirto', aloittaja kane, 7.6.2002.

  1. kane

    kane 1st gear

    Joo, mulla on katkaisija käytössä koska pikkuajossa "4 vaihde" hyvä ilman lukkoa...
    Sinänsä "vaihtavalla" releellä ohjattu eli menee OD asennossa autom. päälle kun saa signaalin 4vaihteen anturilta.
    Käytän lukkoa vain kun vauhtia yli 80km/h.
    Onkohan muuten tietsikalla (nyt pois) ollut mitään tekemistä cruisen kans?
     
  2. Mudracer

    Mudracer Double Gearhead

    ei mun tietääkseni vaikuta gruiseen kun sulla ei kai ole säkhöistä mittarianturia.
    Mutta alipainetta se kaipaa. onko sun alipainepumppu kunnossa?
     
  3. kane

    kane 1st gear

    Kyllä siellä mittarin takana on joku anturi, eli eikös se määrää ettei mene cruise päälle alle jotain 60km/h...??
    Vai vaikuttako se OD:n päälle menemiseen jos olis alkup. kone & tietsikka paikallaan...??
    Sen kunto on arvoitus... alipainetta on, ainakin niin että tuuletus suulake ohjaus toimii hyvin alipaineella...
    Ja käytössä nyt alip. jarrutehostin...


    <font size=-1>[ Tätä viestiä muokkasi: ChevySTW 6.2d 2002-07-29 08:29 ]</font>
     
  4. Mudracer

    Mudracer Double Gearhead

    Kyllä se loikkari menee päälle pelkästään keskipakosäätäjän ja kikkarivaijerin "käskemänä". Laatikosta tulee tietsikkaan tietoa mikä on päällä (RND) mutta tietsikasta ei mene lootaanpäin mitään.
    vika voi olla siinä ohjaushässäkässä mikä on kuskin puolen sisälokarin päällä. Se ohjaa alipainetta joka vetää cruisea päälle.
     
  5. kane

    kane 1st gear

    Hmmm... katos tuolta lisälaitteet varusteet => cruise moduli
    Kyselin aiemmin sieltä...
    Ei taida olla ihan helppo yrittää vianhakua?!
     
  6. Mudracer

    Mudracer Double Gearhead

    eipä taida olla ja mun elektroniikkatieto on aika heikko.
     

Kerro tästä muillekin!