th350 menee ykkönen tyhjäkäynnillä pääle.

Overdrive.fi on harrasteautoiluun keskittyvä verkkosivusto, joka tarjoaa sisältöä harrastajien ja rakentajien tarpeisiin. Epäasiallinen ja loukkaava sisältö, joka rikkoo sivuston käyttöehtoja, poistetaan. Näin eivät myöskään poliittinen keskustelu ja aiheet sinne kuulu. Harrastus on yhteinen poliittisesta kannasta riippumatta. Overdriven yleiset käyttöehdot löytyvät täältä, ja on hyvä muistaa, että jokainen keskustelija on rikos- ja vahingonkorvausoikeudellisessa vastuussa omien viestiensä sisällöstä.

Ketju osiossa 'Vaihteisto ja voimansiirto', aloittaja Kossu44, 17.6.2012.

  1. Kossu44

    Kossu44 Gearhead

    Eli mikähän vika antaa ykköselle niin paljon painetta jo tyhjäkäynnillä et saa jarrulla seistessä auton jurraamaan ja sammumaan, eli ei luista?

    Laatikko on vähän ajettu remontin jälkeen ja nyt alko tehdä moista ku vaihtu toiseen autoon. Ajossa ei mitään ongelmia mut esimerkiks risteykseen jarruttaes pistää hanttiin niiku manuaali ku unohtuu kytkimen käyttö. Alko ihan yhtäkkiä tekee moista.

    Joku jumii siis et paine ei levyillä vähene mut mikä :eek:
     
  2. Aako

    Aako 1st gear

    Lukkoturbiinilla? Turbiinin lukko jumittaa?
     
  3. Kossu44

    Kossu44 Gearhead

    Lukko on mut ei ole toiminnassa. Voisko se kuitenki mennä omia aikojaan päälle, se kyl sopis vian kuvaan.

    Ite mietin mitä jumittava governor tai venttiili koneisto vois aiheuttaa. Ykkös pakkojen mäntä tietty kans mut ei ekana viittis purkaa koko laatikkoon.

    Loota oli kone rikon takia käyttämättä öljyt sisällä toista vuotta ja nyt ku vaihdettiin toiseen pirssiin ni toimi hetken hyvin. Ei ymmärrä :cry:
     
  4. Naumasto

    Naumasto 3rd gear

    Tekeekö kylmänä tuota??Lootakirjaa tuossa selailin ja oireet viittais jo tuohon ylempänä mainittuun turbiinilukkoon...ettei pääsis ottamaan maita tai mennä oikoseen ja menee sen johdosta päälle.
     
  5. Kossu44

    Kossu44 Gearhead

    Lämpimänä ainaki alotti tuon, ei ole omas autos kiinni enkä vian tulon jälkeen ole autoo nähnyt.

    Voihan se kyl olla mahdollista et on kavereilta suodatinta vaihtaes irronnu johto pannun sisältä ja ottaa nyt maihin. Mul on sellanen muistikuva et lukon solkus oli jotain hämminkiä sillonku sen rakensin mut omaska autos ei ollu siihen ohjausta ni jäi tutkimatta.
    Muistasin et se solkun sielu sulki/avas öljykanavan reijän siel koneiston kyljes, kuuluuko sen reijän olla kiinni vai auki sillonku ei ole lukko päällä. Tuo vois olla sen verran hyvä vian arvaus et täytyy ottaa ja tutkia. Jos ei se ole ni samal ottaa koneiston pöydälle ja putsaa kunnolla.
     
  6. Kossu44

    Kossu44 Gearhead

    Niin muuten kai sinne solkulle täytyy virtakin mennä, siel ku ei ole töpseli kiinni ku ei ole koskaan ollukka. Mut voi se solkun sielu varmaan sielä kuitenki tehdä omiansa varmaan.
     

Kerro tästä muillekin!