TH350 peruskorjaus

Overdrive.fi on harrasteautoiluun keskittyvä verkkosivusto, joka tarjoaa sisältöä harrastajien ja rakentajien tarpeisiin. Epäasiallinen ja loukkaava sisältö, joka rikkoo sivuston käyttöehtoja, poistetaan. Näin eivät myöskään poliittinen keskustelu ja aiheet sinne kuulu. Harrastus on yhteinen poliittisesta kannasta riippumatta. Overdriven yleiset käyttöehdot löytyvät täältä, ja on hyvä muistaa, että jokainen keskustelija on rikos- ja vahingonkorvausoikeudellisessa vastuussa omien viestiensä sisällöstä.

Ketju osiossa 'Vaihteisto ja voimansiirto', aloittaja Bätmobiili, 18.9.2002.

  1. Bätmobiili

    Bätmobiili 1st gear

    Kuinka helppo / vaikee on tehdä master kitin ja shift kitin asennus? Kannattaa yrittää itse vai yritänkö säästää väärässä paikassa? Onko kellään hyviä ohjeita homman toteuttamiseen itse?
     
  2. elky

    elky Gearhead

    Jos on muita vehkeitä räplännyt niin ei mahdottoman vaikea. Onnistuu hyvin kun hommaa ensin Ron Sessionsin kirjan Turbo-Hydramatic Handbook, opiskelee sen moneen kertaan, pitää vieressä kun avaa laatikon ja varaa päivätolkulla aikaa eikä kiirehdi. Minä tein siten että kirjoitin tallitietokoneeseen kaikki osat jotka irroitin järjestyksessä ja varmistin vielä miten päin ne olivat.
     

Kerro tästä muillekin!