TH350 vai TH700

Overdrive.fi on harrasteautoiluun keskittyvä verkkosivusto, joka tarjoaa sisältöä harrastajien ja rakentajien tarpeisiin. Epäasiallinen ja loukkaava sisältö, joka rikkoo sivuston käyttöehtoja, poistetaan. Näin eivät myöskään poliittinen keskustelu ja aiheet sinne kuulu. Harrastus on yhteinen poliittisesta kannasta riippumatta. Overdriven yleiset käyttöehdot löytyvät täältä, ja on hyvä muistaa, että jokainen keskustelija on rikos- ja vahingonkorvausoikeudellisessa vastuussa omien viestiensä sisällöstä.

Ketju osiossa 'Vaihteisto ja voimansiirto', aloittaja timppa, 20.5.2002.

  1. timppa

    timppa Gearhead

    Kumpi olisi parempi vaihtoehto, jos autona on Scottsdale tai Vani ja koneena 350gaso tai 6,2naku...
    Ja ajatellaan kestävyyttä, kulutusta ja kaupunki- /matkaajo ominaisuuksia "vakio"koneen kanssa.
    Ja peräruuvina vaikka 3,3... tai 3,6...
     
  2. Anonymous

    Anonymous Guest

    Vähän harvalta perä tuntuu 4-pykäläiselle 700:lle, 350:lle ehkä ok.

    6.2dsl kaverina 700 parempi (ei alipaineita vaan sähkö)
     
  3. elky

    elky Gearhead

    Jos kone on vakio ja perävälitys tollanen niin mielestäni th-700 on parempi ylivaihteen ja lyhyen ykkösen takia.
     
  4. OD

    OD 1st gear

    TH700 ehdottomasti, kuluu bensaa vähemmän matka-ajossa ja sitähän tuollainen peli hörppää jos laatikon ylin vaihde on suora (eli laatikko TH350).
     
  5. timppa

    timppa Gearhead

    hupsista, mitäs on taas tullut kirjoitettua...no sama pää kesät talvet...
    Olikos se nyt 3,6 ja 4,1 vai harvempi, mitä pickupeissa on yleensä käytetty
     
  6. timppa

    timppa Gearhead

    Onko vuosimalleilla merkitystä laatikon suhteen?
    Jos Scottari, niin 1980 tai vanhempi (tai sitten uudempi missä on vanhemman keula) ja bensakone joku mahd. tehokas vakio 350... (ennen saasteaikaa?)
    Ja vani olisi vaikka jotain 197x-1988
     
  7. Anonymous

    Anonymous Guest

    jos th700:n laittaa niin eikös siitä se vahvistettu r4:n tullut -86 (?) ja tonne 90:een asti. -91 kait tuli elektroniikkaa mukaan...
     
  8. B.B.Chevy

    B.B.Chevy Double Gearhead

    Mulla on jotenkin suurempi luottamus TH 350:een. Voi olla harhaluuloakin, mutta sen verran olen kuullut ongelmista ja vahvistamisentarpeista 700:n kohdalla että tämmönen perstuntuma on tullut.
    Kaikki 350:set on ainakin mulla kestäneet hyvin.
     

Kerro tästä muillekin!