Th400 tukikumi

Overdrive.fi on harrasteautoiluun keskittyvä verkkosivusto, joka tarjoaa sisältöä harrastajien ja rakentajien tarpeisiin. Epäasiallinen ja loukkaava sisältö, joka rikkoo sivuston käyttöehtoja, poistetaan. Näin eivät myöskään poliittinen keskustelu ja aiheet sinne kuulu. Harrastus on yhteinen poliittisesta kannasta riippumatta. Overdriven yleiset käyttöehdot löytyvät täältä, ja on hyvä muistaa, että jokainen keskustelija on rikos- ja vahingonkorvausoikeudellisessa vastuussa omien viestiensä sisällöstä.

Ketju osiossa 'Vaihteisto ja voimansiirto', aloittaja p0ks, 25.5.2018.

  1. p0ks

    p0ks 2nd gear

    Minkä paksuinen ton vaihteiston kumin pitäisi olla?
    Vai katsotaanko paksuus sen mukaan että saa vaihteiston/moottorin öljypohjat vaakatasoon?
    Nyt on jonkin verran takapää pystyssä ja öljypohjat ei oo likimainkaan vaakatasossa..
    Vaikuttaako moottorin kuluneet tukikumit siihen että moottori heiluu jonkin verran tyhjäkäynnillä vai johtuuko vain nokasta? Xe274H 454:ssa..
     
  2. p0ks

    p0ks 2nd gear

    Niin ja autona -73 impala..
    Nykyään siellä näyttäs olevan jonkin sortin jääkiekko kumin virkaa toimittamassa niin sen vois vaikka vaihtaa oikeenlaiseen kumiin..
     
  3. Morbidelli

    Morbidelli 3rd gear

    Alkiperäis tyyppinen kumi on varma valinta, sillä onnistuu korkeuskin kohdalleen kerrasta.
     

Kerro tästä muillekin!