TH700 ja Transgo 2-3 shiftkit

Overdrive.fi on harrasteautoiluun keskittyvä verkkosivusto, joka tarjoaa sisältöä harrastajien ja rakentajien tarpeisiin. Epäasiallinen ja loukkaava sisältö, joka rikkoo sivuston käyttöehtoja, poistetaan. Näin eivät myöskään poliittinen keskustelu ja aiheet sinne kuulu. Harrastus on yhteinen poliittisesta kannasta riippumatta. Overdriven yleiset käyttöehdot löytyvät täältä, ja on hyvä muistaa, että jokainen keskustelija on rikos- ja vahingonkorvausoikeudellisessa vastuussa omien viestiensä sisällöstä.

Ketju osiossa 'Vaihteisto ja voimansiirto', aloittaja sportside, 19.5.2012.

  1. sportside

    sportside 1st gear

    Kokemuksia kaipaisin tuleeko otsikon mukaisella shiftkitin 2 vaihtoehdolla kauhea rytky ja liiankin race peruskäyttöön. Loota on 89 c1500 pickupissa miedosti piristetyn 350 tbiin perässä. Turbiiniksi olen jo hankkinut abaut 2000-stalspeedin B&M holeshotin. Olisko joku simppelimpi shiftkit kuitenkin mun tapauksessa parempi?
     
  2. juku_h

    juku_h Gearhead

    Mitä parannusta hae laatikkoosi? Riippuu siitä mitä siihen kannattaa asentaa.

    -Jukka
     
  3. Mudracer

    Mudracer Double Gearhead

    Jos sulla on jo toi hommattuna niin laita vaan se. Poraa välipeltiin pienimmät suositellut reijät ja kokeile miltä tuntuu. Jos sulla on normi V-8 mallisen pantaservo niin ei ole pelkoa että liikaa nykii. Jos Vetten servo niin sitten kakkonen voi nykästä melko kovin.
    Toi on n.s full race automatic kitti jossa "stick shift" optio ja ehkä turhan raju katuvehkeelle ja vakiohkolle turbiinille.
     

Kerro tästä muillekin!