TH700-r4 turbiinilukko temppuilee, ei toimi enää. nyt TOIMII

Overdrive.fi on harrasteautoiluun keskittyvä verkkosivusto, joka tarjoaa sisältöä harrastajien ja rakentajien tarpeisiin. Epäasiallinen ja loukkaava sisältö, joka rikkoo sivuston käyttöehtoja, poistetaan. Näin eivät myöskään poliittinen keskustelu ja aiheet sinne kuulu. Harrastus on yhteinen poliittisesta kannasta riippumatta. Overdriven yleiset käyttöehdot löytyvät täältä, ja on hyvä muistaa, että jokainen keskustelija on rikos- ja vahingonkorvausoikeudellisessa vastuussa omien viestiensä sisällöstä.

Ketju osiossa 'Vaihteisto ja voimansiirto', aloittaja NUS-50, 26.2.2013.

  1. NUS-50

    NUS-50 Gearhead

    Re: TH700-r4 turbiinilukko temppuilee, ei toimi enää

    noniin. ei tullut sitten mieleen ajaa autolla ja ajossa napsutella sitä jarrukatkaisijaa. olin jo menossa hakemaan uutta katkaisijaa, kun tuli yhtäkkiä mieleen että napsutellaas tuosta, no kas kummaa lukko meni päälle. olikohan ollut sitten niin hilkulla sitä poljinta vasten että on tietokone tms on haistellut sieltä että on jarru päällä?
    no samapa tuo ongelma ratkaistu, kiersin uuden niin syvälle sinne koloonsa että varmasti painaa poljin siihen kunnolla.
     
  2. impala-63

    impala-63 Double Gearhead

    Nyt alkoi mulla 1988 pikkiksessä pätkimään turbiininlukkoa. Mun mielestä se lukko pysyy 3 vaihteella päällä niin taitaa olla 4 vaihteen painekytkin rikki? Eikö 4 vaihteelle ole oma th700r4?
     
  3. chevy 34

    chevy 34 Gearhead

    En ny muista ulkoa et missä vuosimallista ylöspäin on vain yksi painekytkin ja se 4th vaihteella. Jotenkin mielikuva et - 88 tai 89. Jollen ny väärin muista, niin yhdes -86 oli kolme 2-napaista kytkintä. Mutta siis joo nelosella omansa :D
     
  4. nuffield

    nuffield Gearhead

    Noissa 87up malleissa monesti nelosen paine kytkin menee lämpö kytkimen kautta joka on ylikuumenemisen varalta ja normi ohjaus ulkoisesti.
     
  5. impala-63

    impala-63 Double Gearhead

    Saisinko tarkennusta että voin vähän tutkia ennen kuin hutkin. Todella ärsyttävä ajaa kun hakkaa lukkoa päälle pois koko ajan. Kolosella ei samaa ongelmaa
     
  6. Ratrod34

    Ratrod34 Gearhead

    Tiedon janoon kyselen laskeeko toi solenoidi kanavasta nestepaineen öljypohjaan ja kummassa tapauksessa se näin tekee lukko päällä vai pois, vai muu periaate ?
    Miten se momoentinmuunnin sitten tuleeko sinne paine kytkinlevyn takapuolelle vai lasketaanko paine pois kytkinlevyn etupuolelta jolloin kitkapinta nappaa kiinni ?
    Just tuli tohon käyttö farkkuun vaihdettua suodatin ja siinähän ei lukko toimi siksi kun monentinmuuntimesta on kitkapinnat sileenä ja turhan arvokas homma turbiini + vaihtotyö korjaamolla niin ei oo niin paljoa ylimäärästä rahaa et viittis teettää tätä hommaa, ajellaan siis ilman lukkoa.
     

Kerro tästä muillekin!