th700? remonttia vai säätöä

Overdrive.fi on harrasteautoiluun keskittyvä verkkosivusto, joka tarjoaa sisältöä harrastajien ja rakentajien tarpeisiin. Epäasiallinen ja loukkaava sisältö, joka rikkoo sivuston käyttöehtoja, poistetaan. Näin eivät myöskään poliittinen keskustelu ja aiheet sinne kuulu. Harrastus on yhteinen poliittisesta kannasta riippumatta. Overdriven yleiset käyttöehdot löytyvät täältä, ja on hyvä muistaa, että jokainen keskustelija on rikos- ja vahingonkorvausoikeudellisessa vastuussa omien viestiensä sisällöstä.

Ketju osiossa 'Vaihteisto ja voimansiirto', aloittaja caprice 86, 22.8.2005.

  1. SamiL

    SamiL Gearhead

    Kyllä minusta näihin haukkumis- ja herjauskommenttien lähettämisiin pitäisi olla kirjautumispakko. Itselläni ei ole Koskisen toiminnasta mitään kokemusta, mutta silti. :soosoo:
     
  2. Anonymous

    Anonymous Guest

    Sehän siinä. Mulla on kokemusta ja se kokemus oli niin kaaoottinen ettei mitään rajaa. Ja esiintyminen puhelimessa homman jälkeen sellasta että turha kuvitellakaan että nimellä joku kertois jotain. Ja vapaata yritystoimintaa se on MUTTA ei kannattaisi kehua saati ehdottaa jossei ole itsellä kokemusta/varmuutta jonkunmestan toiminnasta. Kaikenmaaililman nimimerkkien takaa ehdotellaan jos mitäkin nurkkapajaa maailman äärissä vailla mitään pohjaa. Ei se että firma mainostaa veekasissa tee siitä asiantuntijafirmaa. Ja Koskinen OY:stä on kokemusta ihmisillä jo vuosien saatossa. On dieselöintiä, koneremppaa ja laatikkoremppaa. Kellä on sieltä tullut ulos sellanen vehje joka olis kestänyt edes kohtuulllisen 5 vuotta ?
     
  3. SamiL

    SamiL Gearhead

    Moitteilla olisi paljon enemmän painoarvoa, jos niitä esittäisi joku rekisteröitynyt käyttäjä, eikä nimimerkki "Vieras", jona voi esiintyä ihan kuka tahansa. Sama pätee kehumisiinkin, ne olisivat paljon uskottavampia muiden kuin "vieraiden" esittäminä. Nyt menee jo kyllä pahasti sivuun vaihdelaatikkoaiheesta.
     
  4. Anonymous

    Anonymous Guest

    Ei tainnut mennä jakeluun ? Ei kukaan nyt hullu ole ja laita sellasta nimerkkiä joka johtaisi fyysiseen henkilöön kun on kyse ton firman kanssa asioimisesta. Muuten ainakin mulle on ihan sama jos joku uskoo nimimerkkiä paremmin kuin nimimerkkiä "vieras". Ja se että tällä palstalla yleensä keskustellaan että kannattaako viedä laatikkoansa Hartolaan kertoo jo sen että ei täältä tietoa enää saa. Tosin on se muillakin palstoilla jo havaittu kun huumorilinkitykset on tänne. Eikä suotta. Mutta jokainen tekee sen päätöksensä mihin vie. Ja halvinhan on aina paras.
     
  5. JPA

    JPA 3rd gear

    Mitään en ole korjauttanut hartolan liikkeissä mutta palikkaa olen tiisseliin ja laatikkoon tilannu ja en kyllä voi moittia palvelua, 9+ vain antaa arvosanaksi. Aina on vastattua puhelimeen ja aina on löytynyt osta mitä tarvin......noh poikkeuksena kummiski jouduin tilaan ARPin pultit muualta.

    Niin ja tämä palvelu kyllä koskee molempia koskisia.
     
  6. Anonymous

    Anonymous Guest

    Ja halvinhan on aina paras.
    Kyllä olen itse havainnut sen tosi seikan, että ei se kallein hinta takaa laatua/hyvää palvelua.
     
  7. Anonymous

    Anonymous Guest

    :mad: sori etten ole vielä kirjautunut od:hen mutta mulla on hieman kutiteltu gn:nä ja siinä oli koskisen preppaama loota aikoinaan ja se sai kenkää...loota kesti sen 5-vuotta eikä ois hajonnut vieläkään mut yhden pakan valettu levy meni paloiksi ja rupes helisemään!!!
     
  8. Anonymous

    Anonymous Guest

    Uskaltaako joku nyt kuitenkin suositella jotain korjaamoa? Tarve nimittäin olisi saada laatikko syyniin.
     

Kerro tästä muillekin!