th700 vaihtaa omituisesti

Overdrive.fi on harrasteautoiluun keskittyvä verkkosivusto, joka tarjoaa sisältöä harrastajien ja rakentajien tarpeisiin. Epäasiallinen ja loukkaava sisältö, joka rikkoo sivuston käyttöehtoja, poistetaan. Näin eivät myöskään poliittinen keskustelu ja aiheet sinne kuulu. Harrastus on yhteinen poliittisesta kannasta riippumatta. Overdriven yleiset käyttöehdot löytyvät täältä, ja on hyvä muistaa, että jokainen keskustelija on rikos- ja vahingonkorvausoikeudellisessa vastuussa omien viestiensä sisällöstä.

Ketju osiossa 'Vaihteisto ja voimansiirto', aloittaja sikaprice, 31.1.2012.

  1. sikaprice

    sikaprice 3rd gear

    Joo, eli täysin korjattu aski jolla on ajettu 5000km vaitoi vähän hassusti aamulla. eli se vaihaa yläspäin vain todella korkeilla kierroksilla. vaihdot oli kyllä ihan jämäkät ja pakki toimi, ei tuntunnut siltä että se olisi luistannut...

    mikäköhän mahtaa olla wituillaan? aski on tähän asti toimi´nnut kun unelma!

    auto on 91 caprice 305tbi ja th700.
     
  2. Mudracer

    Mudracer Double Gearhead

    TV-Valve jumissa melkein täyskaasuasennossa.
     
  3. sikaprice

    sikaprice 3rd gear

    okay, onko millainen operaatio korjata sen?
     
  4. Volvo_5.7

    Volvo_5.7 Double Gearhead

    Mulla jääty kix-dauns vaijeri jumiin näillä kovilla pakkasilla blazerista th350 lootasta ja oireet oli samanmoiset. Kait th700 on vielä vaijerin kanssa?
     
  5. sikaprice

    sikaprice 3rd gear

    eli uutta vaijeria vaan peliin!?
     
  6. Volvo_5.7

    Volvo_5.7 Double Gearhead

    No jos se vaijeri on jumissa eikä herkistely onnistu.

    Voi kait se tv-valve itessäänki jumittaa mitä tolla tv-kaapelilla ohjailllaan.

    Eli mä meinasin että kato kans vaijerin kunto ja sehän on helpointa alottaa tutkiminen siitä.
     
  7. Mudracer

    Mudracer Double Gearhead

    Jos vaijeri on rispaantunu niin sillä korjaantuu. Jos ei niin se on toi viimine vena.
    [​IMG]

    Tohon on olemassa patentoitu lääke ja mulla on niitä taas kohtapuolin, vinks :poff: .
     
  8. sikaprice

    sikaprice 3rd gear

    pitää tutkia sitä vajeria, ja toivoa että se olis siitä kiinni :p muuten joutuu ottaa yhteyttä tyypille keneltä mä tän laatiokon ostin.
     
  9. sikaprice

    sikaprice 3rd gear

    nykäsin pari kertaa vaijerista ja nyt pelaa kun unelma!
    pitää varmaan varmuuden vuoksi hommaa uuden tollasen vaijerin varmuuden vuoksi
     
  10. nv-550

    nv-550 Gearhead

    th-700 vaihtaa omituisesti

    vani taitaa olla vailla tuota patentoitua lääkettä...voisko saaha lisätietoja?
     
  11. Mudracer

    Mudracer Double Gearhead

  12. Purejenkki

    Purejenkki 1st gear

    Joo meikällä omituinen tuo lukon kytkeytyminen.
    Lukko kun menee päälle niin se menee aina samassa vauhdissa 65km/h ja vaijerin säätö ei sitä muuta?
    Onko tämä ominaisuus? olis hivenen mukavampi kun tuo lukko kytkeytys päälle vähän myöhempää.
     

Kerro tästä muillekin!