TH700 vuotaa etupäästä

Overdrive.fi on harrasteautoiluun keskittyvä verkkosivusto, joka tarjoaa sisältöä harrastajien ja rakentajien tarpeisiin. Epäasiallinen ja loukkaava sisältö, joka rikkoo sivuston käyttöehtoja, poistetaan. Näin eivät myöskään poliittinen keskustelu ja aiheet sinne kuulu. Harrastus on yhteinen poliittisesta kannasta riippumatta. Overdriven yleiset käyttöehdot löytyvät täältä, ja on hyvä muistaa, että jokainen keskustelija on rikos- ja vahingonkorvausoikeudellisessa vastuussa omien viestiensä sisällöstä.

Ketju osiossa 'Vaihteisto ja voimansiirto', aloittaja -nikke-, 13.5.2012.

  1. -nikke-

    -nikke- Gearhead

    Olin tossa henkisesti valmistautunut turbiinin kaulan stefan vaihtoon kun sieltä turbiinin ja laatikon välistä on lorotellut. Loota olikin kuiva tuosta akselin alapuolelta ja näyttää että öljyt tihkuu tuon kannen liitoksesta.

    http://aijaa.com/0095610186096

    Tuo on siis eilen jarrukliinerillä putsattu kaikesta öljystä nyt oli taas punanen noro ilmestynyt. Minkälainen homma vaihtaa tiiviste tuonne?
     
  2. Substitute

    Substitute Gearhead

    Helppohan se on jos loota on jo irti. Öljypohja pois ja lukkosolenoidi irti pumpun rungosta. Pumpun pultit irti ja sitten sieltä alakautta voi vaikka regasraudalla kammeta pumpun runkoa irti kuoresta, sen kohdan näkee siitä paperitiivisteestä. Samalla kun kampeaa niin vaikka kumivasaralla kopauttaa staattoriakselin vastakkaiselle sivulle niin pumppu nousee ylös. tai sitten liukuvasaralla pultinreiästä vetämällä.
    Kasatessa on hyvä olla assemble goota, eli laatikkovaseliinia millä sen pumpun takana olevan muovihelan saa pysymään paikoillaan, tai jotain muuta sopivaa tahnaa. Pumpun ulkosivussa on o-rengas, uusia saa vaihteistokorjaamoista ja ainakin Jn-tradingista Kaarinasta.
     

Kerro tästä muillekin!