TH700R4

Overdrive.fi on harrasteautoiluun keskittyvä verkkosivusto, joka tarjoaa sisältöä harrastajien ja rakentajien tarpeisiin. Epäasiallinen ja loukkaava sisältö, joka rikkoo sivuston käyttöehtoja, poistetaan. Näin eivät myöskään poliittinen keskustelu ja aiheet sinne kuulu. Harrastus on yhteinen poliittisesta kannasta riippumatta. Overdriven yleiset käyttöehdot löytyvät täältä, ja on hyvä muistaa, että jokainen keskustelija on rikos- ja vahingonkorvausoikeudellisessa vastuussa omien viestiensä sisällöstä.

Ketju osiossa 'Vaihteisto ja voimansiirto', aloittaja rokkaaja, 29.5.2006.

  1. rokkaaja

    rokkaaja 1st gear

    :oops: tuota onkohan tuota turbiinilukkoa bensavehkeissä...kun ei oikee
    tuonnu toi kuuklettaminenkaa tulosta...(juu olen poropeukalo näitten laitteitten kans) :oops:
     
  2. Sherlock

    Sherlock 1st gear

    Ainakin mulla on 8)
     
  3. Fleetsider

    Fleetsider 1st gear

    ja mulla..
     
  4. rokkaaja

    rokkaaja 1st gear

    tuntuuko se toiminta sellaisena "kirrosten aavemasena laskuna"...siis niiku
    ajossa
     
  5. Fleetsider

    Fleetsider 1st gear

    aavemaisena? :eek:

    no tjaah, jotain sellasta. mun ei ainakaan ole kovin terävä tuo lukkiutuminen... mutta ei kyllä ole muutenkaan loota ihan parhaassa terässä.
     
  6. rokkaaja

    rokkaaja 1st gear

    :eek: huuu...kummittelee....heh :lol:
     
  7. Timmo

    Timmo 1st gear

    Ota loivassa alamäessä jalka pois kaasulta suurimmalla vaiheella, sitten kaasulle takaisin. Kierrokset nousevat ja melkein saman tien laskevat hieman -> lukko meni päälle. Semmoinen voooom--boooo...
     
  8. Fleetsider

    Fleetsider 1st gear

    joo. tai jossain 60 km/h (ainakin mulla) lukko paukkaa päälle, ja sit ku hiukan näpäyttää jarrua niin menee pois..! huomaa varmasti eron. lukko myös pysyy pois niin kauan kun jarrua painaa.
    tunnistaako se jotenkin jarruvalokytkimeltä tms? ku ei niin vähäinen jarrun painaminen vielä hidasta autoa..
     

Kerro tästä muillekin!