Thunderbolt

Overdrive.fi on harrasteautoiluun keskittyvä verkkosivusto, joka tarjoaa sisältöä harrastajien ja rakentajien tarpeisiin. Epäasiallinen ja loukkaava sisältö, joka rikkoo sivuston käyttöehtoja, poistetaan. Näin eivät myöskään poliittinen keskustelu ja aiheet sinne kuulu. Harrastus on yhteinen poliittisesta kannasta riippumatta. Overdriven yleiset käyttöehdot löytyvät täältä, ja on hyvä muistaa, että jokainen keskustelija on rikos- ja vahingonkorvausoikeudellisessa vastuussa omien viestiensä sisällöstä.

Ketju osiossa 'Merkki- ja mallikeskustelu', aloittaja timo.t, 17.8.2009.

  1. LordMrFord

    LordMrFord Gearhead

    Hitto, mullahan olisi tuohon koppakin jo valmiina odottamassa!

    [​IMG]
     
  2. sbf

    sbf Gearhead

    Ja mulla!Millähän etuakselistolla noi oli kun orgiksella ei mahu 302 isompaa paitsi 347 stroker 8)
     
  3. rebel58

    rebel58 Double Gearhead

    urpo? Toi ei tarkoita mua koska mun jutut perustuu vanhoihin lehtien juttuijuihin ja siihen mitä aikoinaan nähnyt. Aikaa ennen nettiä ja kuugleja. Tosta aidosta Thunderbirdistä tiesin, vaikka sitä en ollut nähnyt. Ruotsi-Norja ei menny pahasti metsään, The Shark pisti faktat peliin minkä se tiesi. Nyt tietää kaikki.

    "Nää kokemukset oppii kokemuksen kautta , ei mistään internetistä, urpo"

    Nyt eletään internet aikaa. Kerro ihmeessä lisää sun kokemuksistasi.
    Täällä netissä kysyttiin ja mä vastasin. Ei ohan mettään mennyt ja The Shark vastasi kuten em mainitsin. Aitoa Thunderbolttia ei enää euroopassa ole. Onko sun meilestä CLONE anteeksi antamaton synti jos joku tekee räyhä-foordin eikä se ole aito?
    Pitääkö se välttättämättä olla Fairlane?
    Kirjoitin kaikkeen pyhimpään eli 58 Buick juttuun että Buick on nyt hyvissä käsissä ja hyvässä seurassa Imatralla. Tallissa pelkkiä Fordeja. Mustan isolohkoisen 58 avo Buickin vieressä on 64 musta avo Galaxie samoilla väreillä eli myös punainen sisusta. Buick on hyvässä seurassa eikä vierasta niitä yhtään. Myöskään foordit ei hyljeksi Buickkia eikä foordien ruosteet ole tarttunet Buickkiin. Tossa 64 Galaxiessa on isoa melaa. Thunderbolt scoop, räyhä 7 litrainen 427 isolohko, 4 manuaali of koos ym. Nyt tänä kesänä kuulemma skuuppi lähti ja myös medium riser 2X4 imusarja. 427 edelleen nokalla. Ei, se ei yritäkkään olla mikään thunderbolt, mutta se on räyhämottinen early Ford. (ragtop 64 kuse hunajaa) RÄYH!

    ___________________________________________

    urpo
     
  4. LordMrFord

    LordMrFord Gearhead

    Mulla lukee jo 351 papereissakin ja vieläpä muutoskatsastamattomana.
    Ei sillä, että se sinne mahtuisi.
     
  5. sbf

    sbf Gearhead

    Mulla on 289 paprut vaikka varmasti oli orgis 260 paikoillaan mulle tulles.Meneehän se 351 keulille mut pakosarjat joutuu jättää veke :D
    Ei muuten olisko sulla ylimäärästä takatolpan fairlane500 tekstiä jouten?tai kohtuukuntosia puskureita?
     
  6. LordMrFord

    LordMrFord Gearhead

    Hyviä puskureita on kysellut kourallinen ihmisiä vuosien varrella.
    Taitavat olla melko harvinaista kauraa.
     
  7. sbf

    sbf Gearhead

    Joo kylhän noita romauttelis ku olis vaan suoria aihioita.Mutku ei niin ei :(
     
  8. heikkisj

    heikkisj Gearhead

    Juu, Thunderboltit olivat hienoja autoja. Niin hienoja että sellaisen pienoismalli on tuolla autotallissa hyllyn päällä. Siitä Ruotsissa/Norjassa olleesta on käsittääkseni ollut joskus aikoinaan juttukin jossain lehdessä, hämärä muistikuva on että olisin nähnyt. Mutta en muista edes lehden nimeäkään...
     
  9. edsel.fi

    edsel.fi Gearhead

    jos rahamies oiskin, tialisin usasta pops performancelta genesilohkoisen cammerin 527 CID, = 33500 USD, siihe ruisku satsi 9900 USD,
    kaks ovine ht 64 galaxie, back off roiskeläpät, sivupakoputket,
    remmiahhdin , turvakaaret , lintu teipitys, mahdollisimaan isolla "galactic thunder" .

    SITTE vasta KUSISIN HUNAJAA ! :oops:
     
  10. edsel.fi

    edsel.fi Gearhead

    kari koivisto > bumber boys
     
  11. rebel58

    rebel58 Double Gearhead

    Sinä minua pitempi 64, miten olisi full size 63 1/2 Hi Racer 427 RÄYH?
    Tiedän ehkä asiasta jotain, tiedätkö sinä?
    Meidän urpojen pitäisi joskus tavata ja puhua ja juoda asiat selviksi, ilman kuukle nettiä.

    ____________________________________________
    urpo
     
  12. edsel.fi

    edsel.fi Gearhead

    juu, jomp kump 63 tai 64 .. ihan sama !!!

    lotto voittoo kuitenki odotellessssss...

    juups tarkotus ol tulla ens viikon pe stadin kruisinkiin, mutt ku innostuin,
    ja repisin vanhan katon vekssss , ei tarkene..

    ja tuosta vähä räyhmeninkiä...

    http://www.youtube.com/watch?v=jvAPzbR34D0


    minä, repeliä puolet paksumpi, muutaman sentin pitempikin..
     
  13. rebel58

    rebel58 Double Gearhead

    ^^Räyh! Siistii paskarinkiä. On tainnut the poskis siltä ajaa ovet, äh eiku siis konepellin.
    Tule nykäsee hihasta niin jutellaan räyhä seittemän litraisista.

    Vai et tienny mikä on kuuskolme ja puol..
     
  14. MOtorPARts

    MOtorPARts 1st gear

    eiköhän toi ole norjalaisissa lehdissä esitelty, ainakin kisa jutuissa.
    taisi myös olla ruotsalaisissa lehdissä maininta että lähti takaisin atlantin toiselle puolelle sen aidon hemi 68 race cudan kanssa. hämärä muistikuva olisi että jommasta kummasta olisi jossain vaiheessa ollut jopa myynti ilmoitus :-?
     
  15. heikkisj

    heikkisj Gearhead

    Muistelinkin että samassa yhteydessä oli ollut puhetta jostain toisesta ultraharvinaisuudesta (erityisesti Euroopassa) sehän tosiaan oli Hemi-Barracuda...
     
  16. edsel.fi

    edsel.fi Gearhead

    juu juu, siis 63.5 oli notchbäkki boxtoppi.
    eiköhä ens vuonna taas stadii kruisaa..
     
  17. Galaxie61

    Galaxie61 Gearhead

    kyllä sinne mahtuu vaikka peltisarjat :soosoo:
     

Kerro tästä muillekin!