TI hiekkapuhalluspaikkaa Lahdessa?

Overdrive.fi on harrasteautoiluun keskittyvä verkkosivusto, joka tarjoaa sisältöä harrastajien ja rakentajien tarpeisiin. Epäasiallinen ja loukkaava sisältö, joka rikkoo sivuston käyttöehtoja, poistetaan. Näin eivät myöskään poliittinen keskustelu ja aiheet sinne kuulu. Harrastus on yhteinen poliittisesta kannasta riippumatta. Overdriven yleiset käyttöehdot löytyvät täältä, ja on hyvä muistaa, että jokainen keskustelija on rikos- ja vahingonkorvausoikeudellisessa vastuussa omien viestiensä sisällöstä.

Ketju osiossa 'Työkalut, koneet ja tarvikkeet', aloittaja EVO X, 18.10.2018.

  1. EVO X

    EVO X Gearhead

    Etsitään paikkaa missä saisi tehdä hiekkapuhallusta omatoimisesti!?

    Paikkaan missä olen omatoimisesti käynyt puhaltamassa alumiinioksidilla omia osiani puhalluskaapissa lähes kymmenen vuotta ei oikein enää pääse, joten etsin pajaa, yksityistä tai yritystä jossa voisi käydä tekemässä puhallusta itse korvausta vastaan iltasella tai sovittaessa myös päiväsaikaan.

    Isommat kappaleet olen teetättänyt pääsääntöisesti ulkona, mutta tuollaisen pikkusilpun jättäminen jonnekkin firmaan puhallettavaksi vähän kuumottaa liikaa.

    Käytännössä kaappi olisi paras vaihtoehto, mutta sen verran tehokas että ne osat saa oikeasti puhtaaksi. Puhallusmateriaalilla ei ole niin suurta merkitystä. Usein osat lähtee tuosta sinkitykseen tai pulveriin.

    Asun Lahdessa, ja käyn töissä Järvenpäässä, joten siinä jossakin lähialueella tai matkanvarrella pystyis käydä. Mitään päivittäistä tämä tarve ei ole. Voi olla tarve pari kertaa kuussa tai kerran puoleen vuoteen, vähän vaihtelee tapauskohtaisesti.

    Jos on vinkata pajaa tai itselläsi on vehkeet niin laita vaikka YV viestiä.
     
  2. Kalu

    Kalu Double Gearhead

    Jos et muuta löydä, niin saattaisi onnistua sopenkorvessa. Puhalluskaappi ei nyt mikään maailman paras ole ja pitää kysyä tallikavereiltakin mitä mieltä, tod.näk. onnistuu. Mut viestillä tavottaa.
     
    EVO X tykkää tästä.

Kerro tästä muillekin!