tietääkö kukaan dodge dartista vuosaaressa???

Overdrive.fi on harrasteautoiluun keskittyvä verkkosivusto, joka tarjoaa sisältöä harrastajien ja rakentajien tarpeisiin. Epäasiallinen ja loukkaava sisältö, joka rikkoo sivuston käyttöehtoja, poistetaan. Näin eivät myöskään poliittinen keskustelu ja aiheet sinne kuulu. Harrastus on yhteinen poliittisesta kannasta riippumatta. Overdriven yleiset käyttöehdot löytyvät täältä, ja on hyvä muistaa, että jokainen keskustelija on rikos- ja vahingonkorvausoikeudellisessa vastuussa omien viestiensä sisällöstä.

Ketju osiossa 'Finnish Dart & Valiant Association ry', aloittaja Matti, 31.10.2003.

  1. Matti

    Matti Gearhead

    kävin tuossa eilis iltana vuosaaren nesteen
    kylmäasemalla(makkärin vieressä) tankkaamassa
    ja huomasin että lukitusta parkkihallista pilkisti valkoinen 4-ovinen 65 vuoden dartti joka seisoo pukeilla ilman kilpiä.
    tietääkö kukaan tästä???
     
  2. dart -66

    dart -66 Gearhead

    varmasti joku tietää mutta todennäköisesti ei halua kaikkien tietävän ?
     
  3. A-kuuppa

    A-kuuppa 1st gear

    Onko punaisella katolla?
     
  4. Matti

    Matti Gearhead

    musta se tais olla vaalea kokonaan,voi mulle laittaa privanakin jos pelkää että kaikki saa tietää:)
    oisin ehkä kiinnostunut ostamaan sen jos omistaja löytyy
     
  5. A-kuuppa

    A-kuuppa 1st gear

    On mulla ehkä aavistus auton omistajasta. 65 ja Vuosaari ainakin stemmaa. Se on sellasia "en myy" autoja... :grin:
     
  6. Anonymous

    Anonymous Guest

    Se on "lievä projekti". Iloisella sinapin ruskealla sisustalla(tämä on aivan tosi juttu). Kynnyskotelot täytetty tiikerimassalla! Ollu siellä kai kohta kymmenen vuotta. Tuskin edelleenkään myynnissä?! Käyttöautona omistajalla oli warre. Kannattais ennemmin kerätä vaikka postimerkkejä, ne kun mahtuu pieneen tilaan ja niiden arvo jopa nousee..
     
  7. A-kuuppa

    A-kuuppa 1st gear

    No jos se tosiaan on kyseinen auto niin siihen tarinaan kuuluu kyllä paljon muutakin kuin tuo edellämainittu. Oli meinaan kyseinen henkilö samassa kimppatallissa kuin mä.
     
  8. Matti

    Matti Gearhead

    outoa;) minä myisin vaikka mummoni jos joku sen haluaisi:) ja tarpeeksi maksaisi!
     
  9. mörkö

    mörkö Gearhead

    Tää on tuttu tapaus, oon myynny osiakin kyseiseen peliin.
    Ei varmana kannata turhaan omistajaa etsiä
    ja itseään kiusata, antaa seistä vaan.
     
  10. Matti

    Matti Gearhead

    selvä homma.antaa pölyyntyä:)
     

Kerro tästä muillekin!