tietoa aloittelijalle

Overdrive.fi on harrasteautoiluun keskittyvä verkkosivusto, joka tarjoaa sisältöä harrastajien ja rakentajien tarpeisiin. Epäasiallinen ja loukkaava sisältö, joka rikkoo sivuston käyttöehtoja, poistetaan. Näin eivät myöskään poliittinen keskustelu ja aiheet sinne kuulu. Harrastus on yhteinen poliittisesta kannasta riippumatta. Overdriven yleiset käyttöehdot löytyvät täältä, ja on hyvä muistaa, että jokainen keskustelija on rikos- ja vahingonkorvausoikeudellisessa vastuussa omien viestiensä sisällöstä.

Ketju osiossa '4x4', aloittaja Anonymous, 17.10.2004.

  1. JAMANT

    JAMANT Double Gearhead

    Kaikki NP-208:t on alumiinisia!!
     
  2. dart69

    dart69 Gearhead

    No Ramchargerin alta löyty sitten NP-205:nen 208:in sijasta. Parempi näin. Mitäs öljyä suosittelette, pitää vähän aukoo sitä niin samalla vois pistää öljyt uusiksi.

    Tässä vähän epäselvää räjäytyskuvaa jos on jollekkin käyttöä.
    http://www.geocities.com/seventy4blazer/np205.jpg
     
  3. Mudracer

    Mudracer Double Gearhead

    Parempi näin? Meinaan vaihtaa 241 toosan 205:n tilalle kunhan sen edessä oleva aski ekax vaan hajois alta :odroll: . 241 on lähes kuin 208 mutta siinä on öljypumppu! Ja vain sen takia kun sillä voi tempaista 4WD:n päälle vauhdissa 8) ilman että romua lentää, kunhan vain on automaattinavat.

    Olen pistänyt tomaattimehua omaan 205 toosaani, mutta peräoljyä sinne suositellaan.
     
  4. Cheyenne

    Cheyenne 1st gear

    Tulikin tässä mieleeni...
    Itselläni Pocahontasissa alla 203 loota, ja yksi samanlainen palasina... Siinä mikä on palasina olisi joku (omaviritys , mahdollisesti jostain Fordista lainattu)lukko joka kuulemma hyvä metsässä... Se voisi olla jouten.
    Vaan tärkeämpänä olisin kiinnostunut onko olemassa jotain sellaista millä saisi voiman ulos-ottoakselin pyörimään (vinssiä tms. koneita varten)?
     
  5. Mudracer

    Mudracer Double Gearhead

    Toi PTO-pakko oli aika hupaisa juttu, kun niitä virityksiä ei katsastuksessa juurikaan testattu. Sen takia on vitusti hylsyjä joiden jakotoosaa koristaa sellainen toimimaton ulosotto kun määräykset sellaisen vaati.

    Täälläpäin niitä leimattiin pienellä hydraulimoottorilla varustettuna ilman suurempia kitinöitä silloin ennen!

    Kuorma-autopurkaamoissa yleensä pyörii pitkin pihoja sellaisia 203 ja 205 toosiin sopivia ulosottoja.

    Ja onhan niissä kaikissa 203 toosissa lukko.
     
  6. jusssi

    jusssi Gearhead

    Tossa mun -91 fleetsidessä on kait toi 241 ,kun myyjä(yhtä tietämätön näistä ku minä)ties kertoo että 4x4:n saa vetää vauhdissa päälle.
     
  7. Mudracer

    Mudracer Double Gearhead

    Jep kyllä sen voi vauhdissa vetää päälle tasaisessa ajossa, ei silloin kun kaahaa kahva edellä!
     
  8. lucifer74

    lucifer74 Gearhead

    :poff: :wink:
     
  9. 4x4_76

    4x4_76 1st gear

    205-askista saa pienellä muokkauksella 2low asennon, mut silloin siinä olis myös kaks keppiä.
     

Kerro tästä muillekin!