Tila-autot

Overdrive.fi on harrasteautoiluun keskittyvä verkkosivusto, joka tarjoaa sisältöä harrastajien ja rakentajien tarpeisiin. Epäasiallinen ja loukkaava sisältö, joka rikkoo sivuston käyttöehtoja, poistetaan. Näin eivät myöskään poliittinen keskustelu ja aiheet sinne kuulu. Harrastus on yhteinen poliittisesta kannasta riippumatta. Overdriven yleiset käyttöehdot löytyvät täältä, ja on hyvä muistaa, että jokainen keskustelija on rikos- ja vahingonkorvausoikeudellisessa vastuussa omien viestiensä sisällöstä.

Ketju osiossa 'Merkki- ja mallikeskustelu', aloittaja tpl2, 21.7.2003.

  1. tpl2

    tpl2 1st gear

    Mikä jenkki-tila-autoista olisi "toimivin" vaihtoehto?GM:n autoissa ainakin 2.3 litraisissa on ollut paljon ongelmia,mutta miten isompi koneiset?Entäs Mopar:n vastaavat?
     
  2. lesabre

    lesabre 1st gear

    Ne uudemman koriset 3.4 litraset GM:n tila-autot on tosi hyvä vehkeitä,mikäli sellaseen on vaan varaa. Toisaalta ei Craisun Grand Voyager 3.8:aan huono vaihtoehto ole,toisaalta se neliveto on turha siinä autossa.Geeämmäläisisethän on periaatteessa yksi ja sama auto(olds silhouette, pontiac montana ja chevy trans sport)
     
  3. Anonymous

    Anonymous Guest

    Korjataan sen verran, että 1991-1997 valmistetut GM:n lasikuitukoriset (vähäruosteiset!) SUV:it olivat nimeltään Pontiac Trans Sport, Chevrolet Lumina APV ja Oldsmobile Silhouette. Ovat nekin ihan asiallisia pelejä isommilla koneilla, vaikka tosin takaovien kahvat olivat ainakin meidän (vm. 92 ja 93) vehkeissä turhan heppoiset. Trans Sportin GT malli 3.8l V6 koneella ja neliportaisella automaatilla on ainakin vastaaviin eurovehkeisiin verrattuna jopa ripeä peli. Kokemusta on vuosilta 93-99 noin 150t kilometrin verran.

    Artturi
     
  4. ArtiZi

    ArtiZi 1st gear

    Tää olin siis minä.

    Artturi
     
  5. lesabre

    lesabre 1st gear

    eipäs korjatakkaan kun puhuinkin vaan noista uudemman korisista, eli en niistä edeltäjistä(kiilamainen nokka jne..niissä todella oli noi mallinimetkin erilaisia)kun en niistä oikein mitään tiedä,muuta kun että elä osta sellasta jossa on se pikkukone(tais olla 2.3?). Se on liian raskas auto sellaselle moottorille=näkyy sitäpaitsi kulutuslukemissakin
     
  6. Naxu

    Naxu Double Gearhead

    Meillä `90 Lumina APV 3.1 kutosella + 4 portaisella tomaatilla. Mukava on ajaa, tilaa riittää eikä kulutus ole mikään paha.
    Mittarissa on nyt 183 000 mailia ja hyvin toimii.

    Takaluukun kahva on todella heikkoa tekoa. Meillä se vaihdettu ainakin kertaalleen. Ja uuden kahvan hinta on melkoisen suolainen. Käytettynä saa halvemmalla, jos vain ehjän jostain löytää.
     

Kerro tästä muillekin!