Toivoa on jäljellä

Overdrive.fi on harrasteautoiluun keskittyvä verkkosivusto, joka tarjoaa sisältöä harrastajien ja rakentajien tarpeisiin. Epäasiallinen ja loukkaava sisältö, joka rikkoo sivuston käyttöehtoja, poistetaan. Näin eivät myöskään poliittinen keskustelu ja aiheet sinne kuulu. Harrastus on yhteinen poliittisesta kannasta riippumatta. Overdriven yleiset käyttöehdot löytyvät täältä, ja on hyvä muistaa, että jokainen keskustelija on rikos- ja vahingonkorvausoikeudellisessa vastuussa omien viestiensä sisällöstä.

Ketju osiossa 'Kaksipyöräiset', aloittaja sdfsd, 24.2.2017.

  1. sdfsd

    sdfsd Double Gearhead

  2. Morbidelli

    Morbidelli 3rd gear

    Erikoinen kampi/veivi.
     
  3. Tumi

    Tumi 3rd gear

    Patenttihakemuksessa kuulemma mainittiin "the two-stroke engine is often preferred over the four-stroke engine in the field of general purpose engines because of the simplicity in the structure." ja "the liquid fuel may consist of diesel oil or any other fuel that is provided with a lubricating property." Tossa on myös laippakiinnitys ja pitkäiskuinen työntötankorakenne, tuota pidettiin enemmän generaattori tms. paikallismoottorin aihiona.
     
  4. Nikuzai

    Nikuzai Gearhead

    Onko moisen koneen toiminnasta videota?
     
  5. Morbidelli

    Morbidelli 3rd gear

    Mahtaa ventiilillä olla kiiru, kun oikein kierrättää moottoria. Ymmärtääkseni venttiili aukeaa/sulkeutuu kerran per kampikierros. Työntötanko rakenne (ei ihan selviä tarkasti) lisää vielä venttiilin massaa, mikä olisi myrkkyä nopeakäyntiselle moottorille.
     
  6. Rockmaple

    Rockmaple Gearhead

    Selvästi joku vesipumpun tai tärylätkän moottori kyseessä.
     
  7. Morbidelli

    Morbidelli 3rd gear

    Premium sarjan maamoottori, ruiskuineen ja ylimääräisine osineen. :confused:
     
  8. sdfsd

    sdfsd Double Gearhead

    Toivoa ei ole jäljellä
     

Kerro tästä muillekin!