Toivoton tapaus?

Overdrive.fi on harrasteautoiluun keskittyvä verkkosivusto, joka tarjoaa sisältöä harrastajien ja rakentajien tarpeisiin. Epäasiallinen ja loukkaava sisältö, joka rikkoo sivuston käyttöehtoja, poistetaan. Näin eivät myöskään poliittinen keskustelu ja aiheet sinne kuulu. Harrastus on yhteinen poliittisesta kannasta riippumatta. Overdriven yleiset käyttöehdot löytyvät täältä, ja on hyvä muistaa, että jokainen keskustelija on rikos- ja vahingonkorvausoikeudellisessa vastuussa omien viestiensä sisällöstä.

Ketju osiossa 'Moottori', aloittaja max, 20.1.2015.

  1. BBC

    BBC Guest

    Respect !
     
  2. coupe devil

    coupe devil Gearhead

  3. Snigu

    Snigu 1st gear


    Mites joku hydroboost systeemi?
     
    MadMike tykkää tästä.
  4. max

    max Double Gearhead

    Tämäkin projekti nostaa taas päätään paskasta.
    Olen kytännyt sopivaa alakertaa tähän kummajaiseen.OD:n myyntipalstalla onkin myynnissä(tai ei ole ainakaan vielä poistettu myytynä)454 alakerta joka vaikuttais sopivalta Eagle liikkuvilla ja Probe männillä.Hintakin olis 2500€ mikä on ihan haarukassa.

    Puristuksista olisin kysynyt tämän kohdalla,koska Probe männässä on +39cc patti ja mulla oliskin tähän katsottuna 990 LS6 tyhjät kannet joissa on noin 121cc palotila.Kuinka paljon tulis puristusta tässä kokoonpanossa?
    https://www.overdrive.fi/v8-market/parts-for-sale/41a3e3347879dc05e1fc721020a57e4b/
     
  5. artsiracing

    artsiracing Gearhead

    Sitähän tulee noin 11::).
     
  6. max

    max Double Gearhead

    Ahaa,minä nimittäin pidin tuota pattia aivan pirun isona,ja kuvittelin puristuksen olevan isomman ja sopivan E85 tavaralle.
    Mut hyvä, täs selvitäänkin sit 98E:n kanssa.
     
    MadMike tykkää tästä.
  7. MadMike

    MadMike Gearhead

    ihan mielenkiinnosta uppista,...mites toi Crowerin ruiskun kanssa pulaaminen on edennyt?
     
  8. MadMike

    MadMike Gearhead

    ei oo sullakaan... käkääää
    ja kaikki railakkaammat ratavehkeet on high top injectoreilla...
     
  9. max

    max Double Gearhead

    Crower meni kiertoon,mut onhan mulla aika äkkipikainen 427:ska ja olishan se sen päällä varmaan tempperamenttinen tapaus.
    Tällaselle vanhalle äijälle varmasti aivan liikaa(edesvastuutonta) ainakin yleisessä liikenteessä.
     
  10. Tarvitset erilaisen isolohkon..

    1978 GMC 366 LONG BLOCK ENGINE FOR REBUILD 793687

    [​IMG]
     
  11. paja1

    paja1 Double Gearhead

    Maxilla on ollu jo tollainen "roska-auton" motti. Mullakin oli tollainen 366 gm goodwrench patti ja meinasin sen jopa laittaa kondikseen mutta oli liikaa saanu siipeensä että ois jaksanu. Takokampi meni 427:aan ja siinä oli isot ovaalit kovilla seeteillä. Lohko meni sovituskäyttöön. En tiedä mitä sen koneen etupäässä oli ollu kiinni mutta paksua rautaa oli kaikki ne oudot bracketit ja olikohan 6 pultin kiinnitys hihnapyörälle ym eksoottista.
     

Kerro tästä muillekin!