Trans Am -76 takapyöränlaakeri

Overdrive.fi on harrasteautoiluun keskittyvä verkkosivusto, joka tarjoaa sisältöä harrastajien ja rakentajien tarpeisiin. Epäasiallinen ja loukkaava sisältö, joka rikkoo sivuston käyttöehtoja, poistetaan. Näin eivät myöskään poliittinen keskustelu ja aiheet sinne kuulu. Harrastus on yhteinen poliittisesta kannasta riippumatta. Overdriven yleiset käyttöehdot löytyvät täältä, ja on hyvä muistaa, että jokainen keskustelija on rikos- ja vahingonkorvausoikeudellisessa vastuussa omien viestiensä sisällöstä.

Ketju osiossa 'Vaihteisto ja voimansiirto', aloittaja reynolds, 11.10.2019.

  1. reynolds

    reynolds 3rd gear

    Minkä verran kuuluu olla päittäisvälystä Pontiac Trans Amin takapyöränlaakereissa?....Molemmissa tuntuu selvä välys, kun ottaa renkaasta kiinni ja vetää itseensä päin.....Vai onko molempien takapyörien laakerit vaihtokunnossa?
     
  2. jakulepi

    jakulepi Double Gearhead

    Eikös siinä ole 10bolt perä jossa vetarit kiinni c-clipseillä?
    Niissä kun on aina klappia kun vedät pyörää itseesi päin. Ei vaarallista, eikä liity laakerointiin.
    Sen sijaan, jos huomattavaa klappia esiintyy ylösalaisessa liikkeessä, kannattaa jo huolestua.

    Kuvassa irroitetaan juuri c-clipsiä vetarin päästä

    [​IMG]
     
    Camino'79 tykkää tästä.
  3. reynolds

    reynolds 3rd gear

    Juu on 10-pulttinen perä......Ok....Eli ei huolta, kun tosiaan ei ole klappia ylösalas suunnassaan.
    Tuli vaan tänään katsastuksessa puhetta tuosta päittäissuunnan klapista...Meinas jopa hylky tulla, mutta ei tullut sitten kuitenkaan...
     
  4. Mudracer

    Mudracer Double Gearhead

    Kaikki katsoukot ei ymmärrä ton perän rakennetta.
     
    Retem ja Camino'79 tykkäävät tästä.

Kerro tästä muillekin!