Transu Texasista Suomeen, tarttis APUA.

Overdrive.fi on harrasteautoiluun keskittyvä verkkosivusto, joka tarjoaa sisältöä harrastajien ja rakentajien tarpeisiin. Epäasiallinen ja loukkaava sisältö, joka rikkoo sivuston käyttöehtoja, poistetaan. Näin eivät myöskään poliittinen keskustelu ja aiheet sinne kuulu. Harrastus on yhteinen poliittisesta kannasta riippumatta. Overdriven yleiset käyttöehdot löytyvät täältä, ja on hyvä muistaa, että jokainen keskustelija on rikos- ja vahingonkorvausoikeudellisessa vastuussa omien viestiensä sisällöstä.

Ketju osiossa 'Yleistä harrastuksesta', aloittaja Markuk, 22.8.2009.

  1. Markuk

    Markuk 2nd gear

    Elikkäs huutamani Trans Am ( Ebaysta ) sijaitsee...
    amarillo, TX, United States
    Onko kellään kaveria / dealeria joka voisi hoitaa AUTON minulle Suomeen, Hoidan täällä päässä kaiken sitten itse, eli haen tullista jne...

    Onko tässä yrityksessä Suomalaisia ? Näyttäs olevan sielläpäin... http://www.halmari.com./
     
  2. mike-79

    mike-79 1st gear

    VAKAVASTI suosittelen etsimään yhteyshenkilöt ennen huutoja...

    Mutta ainakin Falcont, M-Trading on yhteydet TX:ään.
     
  3. Markuk

    Markuk 2nd gear

    Olen maksanut vasta Paypalin kautta 250 $ Ja on sovittu, että loppu maksetaan kun Dealeri on tarkistanut Auton.
     
  4. cam68

    cam68 1st gear

    otappa yhteyttä F-bodyclub finlandin puolella nim. merkki TexFin :niin
    saat todennäköisesti apua tilanteeseesi..
     
  5. Markuk

    Markuk 2nd gear

    OK, kiitos.
     
  6. Mokaman

    Mokaman Double Gearhead


    Onpa hyvinkin suomalaisia, itse omistaja on suomalainen eli tuo Halmarin Ilkka, on tuonut aikamoisen määrän kärryjä Suomeen. Jos et ole jo ehtinyt löytää tuojaa, otapa Ilkkaan yhteyttä...
     
  7. impala1968

    impala1968 Gearhead

    Joo Ilkan kautta homma hoituu ainakin ammattitaidolla, miksei moni muukin teksasin suomalainen tuota pysty hoitamaan mutta edellä mainittu on ainakin ammattilainen.
     

Kerro tästä muillekin!