Järjestävän seuran katsuri/Vaasalaisten kisojen katsuri sen sanoo.Kannattaa kysyä. Jos säännöissä ne halutaan molemmat,ne on mun tulkinnan mukaan siellä oltava. Ja se onko alumiinipelli laskettavissa verhoiluksi,mun mielestä ei.
Täydelliseksi sisustan verhoiluksi lasketaan myös alumiinilla ja teräksellä mm. peitetyt ovet, kylkien kotelot, poistetun takapenkin ja tavaratilan eristäminen toisistaan etc. Ja missään en ole kuullut vaadittavankaan lattiamattoa T: J-P Lähteenmäki / FHRA Tech Crew moro, tällainen vastaus oli tuolla jossain keskustelussa
Onko tämä lainaus FHRA-sääntökirjasta?Sillä kun ei ole mtään tekemistä tän luokan kanssa.FHRA StreetCup säännöt on eri juttu kuin WCSC-kisoissa ajettava TS.
Carina jäi vielä ajallisesti paremmaksi mutta loppunopeutta 164. viimeiseen sain jo lähdön melkein onnistumaan 2.1 60 jalkainen mutta tunaroin kakkoselle vaihdon ja rullasin maaliin ajalla 8.5
10 kilpailijaa ilmottautunut Porin 8.8 kisaan True Street luokkaan!!! Ja: Kisan ilmottautumisaikaa jatkettu sunnuntai 24.00 saakka. Vielä mahtuu mukaan.
https://photos.app.goo.gl/m19pimMXbgEjqnhn7 Carinaan tulossa lisää voimaa ahdin pakettia jo koe ajettu ja särjetty mäntä, uusi kone kasaantuu matalemmilla puristuksilla. Muutos katsastus ei pitäisi olla ongelma nyt kun säännökset on muuttumassa.
Joo 1.3 on edelleen kaikki muu pysyy samana koneen sisällä paitsi männät, lohkon joutui vaihtamaan kun oli pytyssä syviä naarmuja
Se käy taas, Ja saattoi syyllinenkin löytyä tuholle, ei välttämättä olekaan vielä tullu puristus suhteen raja vastaan. 2 sylinteri mikä hajosi niin on joutokäynnillä pakolämmöiltään 30 astetta kuumempi kuin muut, lienee suuttimessa jotain tukosta. edit: pakolämmöt rupesi tasaantumaan kun teki pitkän testilenkin. ilmeisesti vain jumitteli suutin käytönpuuteesta.