TULOKSET 2010

Overdrive.fi on harrasteautoiluun keskittyvä verkkosivusto, joka tarjoaa sisältöä harrastajien ja rakentajien tarpeisiin. Epäasiallinen ja loukkaava sisältö, joka rikkoo sivuston käyttöehtoja, poistetaan. Näin eivät myöskään poliittinen keskustelu ja aiheet sinne kuulu. Harrastus on yhteinen poliittisesta kannasta riippumatta. Overdriven yleiset käyttöehdot löytyvät täältä, ja on hyvä muistaa, että jokainen keskustelija on rikos- ja vahingonkorvausoikeudellisessa vastuussa omien viestiensä sisällöstä.

Ketju osiossa 'Drag Racing', aloittaja Mikkoli, 16.5.2010.

  1. Mikkoli

    Mikkoli Gearhead

    Kausi pärähtänyt käyntiin...mutta missä tuloksia? (poislukien outlaw) :soosoo:
    ...Onko iskeny puusilmyys vai se toisix kaunein touhu vieny näön ku ei löydy :eek:
    Toivottavasti koskee vain avauskisaa,kyseessä kuitenkin SM-tason autourheilu! Vai kuinka...aikasemmin kuitenkin pelannu ok...
     
  2. finvalp

    finvalp 1st gear

    Nettitikkukeräys pystyyn jotta saadaan tuloksia esille .
     
  3. Henski

    Henski 1st gear

    Ei ne tulokset itestään ilmesty, vaatii myös työvoimaa. Sinne vaan vapaaehtoiseksi ilmottautumaan :soosoo: Eiköhän siellä taas ollu jokaiselle hommaa ton ite kisan tekemisessäkin ihan tarpeeks.
     
  4. Moi,

    OUTLAW.FI sivuilta on löytynyt kaikkien kisaryhmien voittajat jo useamman tunnin ajan. Siinä pientä apua tiedonnälkään.

    Tsekkaa siis www.OUTLAW.FI --> Kisat --> RAPORTTI (Motopark).

    Terveisin
    Timo O
     
  5. Jza

    Jza Double Gearhead

    Joo, mutta ihan asiastahan tuossa puhutaan. Pienemmällä vaivalla tulokset saa nettiin, kuin että prittaa sen kaavion ja lätkii nitojalla ilmoitustauluun. Painaa vaan sen "print" namiskan sijasta "publish" ;-)

    Onnittelut voittajille! Kovasti oli nimilista saman näköistä, kuin pyttyjuhlissa viime vuonna :rotfl:
     
  6. finvalp

    finvalp 1st gear

    Juu ralleissa ainaki tulee n . 30 min viiveellä tulokset nettiin kiti palveluun .
    Sitä ei voi vaatia mutta kyllä esim lajittelukaaviot vois finaaliaamuksi olla tiedossa ja finaalitulokset parin tunnin viiveellä.
    Ei siis todellakaan ole ylivoim tehtävä ja SM arvon omaavaa lajia esim lehdistö voi olla halukas käyttämään seuraavan päivän lehdissä .
    Ja eikös se tiedotus ole lajille se Aika tärkeä asia joka voi tuoda niitä maksavia katsojia ja maksavia kuskeja lisää . :oops:
     
  7. Henski

    Henski 1st gear

    Totta, kivahan sitä olis livepäivitystä kotisohvalla seurata.Sulla varmaan sitten parempaa tietoa tosta raportoinnin helppoudesta. Pitäiskö käydä ihan kädestä pitäen sitten näyttämässä se "publish-namiska", jotta osaisivat sitäkin painaa.

    Sen mä tiedän, ettei tota raportointia ilkeyttään jätetä tekemättä. Ja hyvin on tehtykin, silloin kun siihen on henkilö ja laitteet ollut laittaa.
     
  8. Jza

    Jza Double Gearhead

    Voin mä käydäkin. Tosin enste tarttis sen verran panostaa siihen alustan valmisteluun ja tohon järjestelmään, että saadaan se nappi sinne näkyviin.

    Ratamopopuolella ammuttiin joku aika sitten reaaliajassa kierrosajat nettiin (ei ole mun viritys, vaan tutun). Toisaalla tulee aikakortit haluttaessa jopa tekstareina. Ei se niin vaikeeta ole, mutta vaatii pientä alkupanostusta. Se on sit ihan eri juttu, että nähdäänkö se niin tärkeäksi vai ei. Luuleeks/pelkääks joku, että jos netissä olis enempi tietoa, niin katsojia jäisi kotiin sen vuoksi?
     
  9. ransu68

    ransu68 1st gear

    Sattuisko joku ystävällinen pistämään streetin finaalin ajat näkyville.
     
  10. finvalp

    finvalp 1st gear

    Juu . Kun ite on ajamassa ei ole aikaa paljo seurata muuta ko oman ryhmän tilannetta . Mulla ainaki on mielenkiintoa muiden ryhmien joidenki kaverien tilanteita katella .
    Tietsikka kaikilla kuite melkein matkassa ja se hyvä ns ilmoitustaulu myös .
    Ei varmaan pakko ole tehä tällaisia juttuja .... tämä vaan oli mun yksinkertasen (...nen) mielipide.
     
  11. Henski

    Henski 1st gear

    Eli vaatii kuitenkin siis duunia ja rahallista panostusta, ei siis olekkaan pelkästään laiskuutta ajanottotornissa.
    Ei muuta kun nyt välivuotenas tarjoomaan pyyteettömästi omaa tai kaverin ammattitaitaitoa FHRA:n käyttöön ja tekemään tarvittavat päivitykset, niin me sohvaperunat saadaan jo seuraavassa kisassa nauttia liveraporteista napin painalluksella.
     
  12. Henski

    Henski 1st gear

    Tarkkoja aikoja mulla ei ole, mutta Peräkasari oli ajellu tasasia 9.1 aikoja ja vippi parhaallaan 8.4. Finaalissa Vipissä jotain virtapuolen puutteita ja pidonkin kanssa ongelmaa. BBChevyille siis hieno voitto!
     
  13. Mikkoli

    Mikkoli Gearhead

    ...Tarkotus mulla ei ollukan pahoittaa mahdollisesti yhden ihmisen mieltä vaan avata keskustelua raportoinnin/tulosten tärkeydestä! :soosoo:
    Henkilökohtaisesti riittäs ainakin päivän päätteex edes tuloksia...tai jotain? Aina kun ei paikalle pääse ja kai se paikalla olijoitakin palvelis :odroll:
    Hieno laji ja SM-arvo niin sääli pilata sitä näin nettiaikana...mitä sanoo tiedotusvastaava?
    Ja edelleen kiitokset Timo o:lle raportoinnista ja tuloksista...jotka ei tosin auttanu viel eilen ehtoolla :poff:
     
  14. B.B.Chevy

    B.B.Chevy Double Gearhead

    Noinhan toi meni.
    Streetissä oli 15 autoa ajamassa josta osalla kuten meillä hommat meni ihan ongelmitta ja autokin kulki liki joka vedon 9.13 - 9.19 välille eli kaikki ne vedot joissa ei kokeiltu jotain erikoisempia juttuja mut joillain toisilla tiimeillä niitä vastoinkäymisiä sit riittikin.
    Finaalilähdössä me kokeiltiin kohtuu isoa muutosta vaihtokierroksissa kun aateltiin ettei Vippiä vastaan siinä voi mitään hävitäkään mut se kokeilu meni hiukka huonoon suuntaan ja aika huononi siinä 9.28 lukemaan. Mut kun Vipilläkin tuli siinä lähdössä omaa ohjelmaa niin sillä aika painui jopa kympin päälle (10.23) jolloin meidän pikkukakkonen ehti sit kirmasta ekana maaliin.

    Mut hyvät kisat saatiin ajettua koko ajan hienossa kelissä ja kovasti tuli taas tavattua tuttujakin.
    Ja kiitos vielä kaikille siellä meitä kannustaneille, oli oikein kiva viikonloppu :D
     
  15. kime2

    kime2 Gearhead

    Onnittelut tätäkin kautta B.B.Chevyn tiimille hienosta voitosta,kuten kaikille muillekin kisoihin osallistuneille,sekin kun on jo hyvä saavutus kun pääsee kisoihin mukaan :D
     
  16. ransu68

    ransu68 1st gear

    Kiitoksia tiedoista. Harmi kun ei päässy ite paikalle. Ois varmaan ollu hyvät kisat. Onnea kaikille voittajille tasapuoleisesti!!!!!!!
     
  17. Putte

    Putte 1st gear

    Kyllähän niillä, jotka eivät paikan päälle vaivaudu, on aikaa odottaa tuloksia. Ei niiden tarvii näkyä netissä heti. Ja todellakin tällä kertaa toimitsijoita oli sen verran, että kaikille riitti töitä koko ajaksi. Ei olisi lisähommia enää ehtinyt ajattelemaan.
     
  18. Bitti

    Bitti 3rd gear

    Ei tietenkään ole ylivoimainen tai mahdoton tehtävä. Yksi ihminen oman nettitikun kanssa naputtelemaan niitä tuloksia sinne nettiin.
    Ajanotto järjestelmä ei tue suoraa nettiliitäntää. (Ainakaan tämä versio)
     
  19. Mikkis

    Mikkis Double Gearhead

    eli ei taida tarvita kuin sen yhden ihmisen jolla olis kannettava ja se nettitikku mukana sekä hieman intoa ja taitoa tohon hommaan.

    vapaaehtoisia?
     
  20. Jza

    Jza Double Gearhead

    Joo, niin mä olen käsittänytkin.

    Mutta kehtaako tiedustella, että missä muodossa se data siitä koneelta tulee pihalle? Meinaan, että jos sen vois napata koneelle talteen sitä mukaa jonkun kun sitä tulee, ja kerätä sieltä se mielenkiintoinen data talteen jonkun parserin läpi ajettuna, niin voishan joku innostua naputteleen vähän koodia että ne saisi poljettua ulos ja nettiin? Luulis, että ainakin siitä kamasta millä ne kaaviot tehdään, niin vois onkia noi tiedot pienellä kiroilulla ulos?
    Eikä tarttis sitä ukkoa hommaan valjastaa muuten kuin että laittaa vehkeet pystyyn ja vähän seuraa että se rokkaa...

    Mutt en mä tässä vittuile mihinkään suuntaan, enkä yritä ketään arvostella. Kunhan kyselen, ja funtsin että josko pystyis vaikka tota vähän kehittään. Kyllä mä sen tiedän, että fyyran ukkeleilla tuntuu olevan kiirusta muutenkin ihan riittämiin. Varsinkin ajanotossa.
     

Kerro tästä muillekin!