Tunkki pettänyt taas vaihteeksi.

Overdrive.fi on harrasteautoiluun keskittyvä verkkosivusto, joka tarjoaa sisältöä harrastajien ja rakentajien tarpeisiin. Epäasiallinen ja loukkaava sisältö, joka rikkoo sivuston käyttöehtoja, poistetaan. Näin eivät myöskään poliittinen keskustelu ja aiheet sinne kuulu. Harrastus on yhteinen poliittisesta kannasta riippumatta. Overdriven yleiset käyttöehdot löytyvät täältä, ja on hyvä muistaa, että jokainen keskustelija on rikos- ja vahingonkorvausoikeudellisessa vastuussa omien viestiensä sisällöstä.

Ketju osiossa 'Yleistä rakentelusta', aloittaja Rooroo1, 28.2.2015.

  1. Rooroo1

    Rooroo1 2nd gear

  2. C5_Z06

    C5_Z06 Double Gearhead

    Tunkki hajosi itseltänikin jokunen vuosi sitten.

    Ei siinä mitään ehdi. Onneksi seurasin sivulta.
     
  3. M

    M Gearhead

    Mulla kanssa aikanaan halpa pellistä prässätty tunkki nitkahti renkaanvaihdossa. Sen jälkeen en noita 19.95 eur leluja ole käyttänyt.
     
  4. cb125twin

    cb125twin Double Gearhead

    ilmeisesti jeppiksessä ukkeli jätetään yöksi autotalliin.

    meillä ainakin :pinup: tulee kymmeneltä viimeistään kattomaan että mitä hätänä kun ei ala kuulua.
     
  5. spede

    spede Gearhead

    Mulla petti aikoja sitten autopilarinosturi. Olin siinä sivussa kääntämässä nappia, kun toinen puoli petti ja auto tuli kyljelleen maahan jalkojen viereen. Edellisenä iltana olin kokonaan auton alla seisomassa ja hitsaamassa pakoputkea. Porasin pilariin reijät joihin laitoin varmistustapit ja uusin nostomutterit. Toisenpuolen muuterista oli kierre kulunut kokonaan pois. Nyt tulee useammin avattua koppaa ja rasvattua kierrettä.
     
  6. eekoo

    eekoo Gearhead

    tais olla "hyvät välit"...

    muija pääsee valkkaamaan uutta uhria.

    niin siis hei ei kai kukaan pelkän tunkin alle mene, toi M:n taittuminen johtuu yleensä siitä että ei o tallaa renkaiden edessä ja lähtee karkaamaan.[/quote]

    voi vittu mikä kommentti cb125twiniltä puolisonsa menettäneen kohtalolle.
     
  7. Pertti K

    Pertti K Double Gearhead

    Niinpä. Jaksaako täällä kaikkien puolisot odotella valveilla että asentaja suvaitsee palata perjantai-illan venähtäneeltä tallisessiolta?
     
  8. 0rs0n

    0rs0n Gearhead

    Kyllä minä minä monesti menen auton alle tunkin varassa.

    Pitäis laittaa pukki alle. Kerran tunkki kaatu. Onneks kerkesin alta pois :)
     
  9. Chevy1987

    Chevy1987 1st gear

    Juu itekkii joskus pelkän tunkin varassa purin pakoputkee pihamaalla.. Lähdin hakemaan lisää työkaluja, jonka aikana auto oli tippunu tunkilta tonttiin.. Pisti miettii.. Kyllä sitä nykyään jaksa aina jonkun tuen viritellä :)
     
  10. RooZe

    RooZe 2nd gear

    Tossa ylempänä kyllä niin hölmö kommentti tuo jossa parin väleihin viitattiin. Huh huh. Olipa jopa julmaa.
    Luulen että vaikka kuinka tässä noista pukeista jauhetaan se ei tapahtunutta nyt muuta. Ja varmaankin 80% autoja laittaneista täällä kyllä tuntee piston nyt sydämessään kun jollekulle kävi vahingoista pahin.
    Mutta tulevia vahinkoja voidaan ehkä ehkäistä. Harmi että tämä muistutus meille maksoi jonkun hengen.
     
  11. RooZe

    RooZe 2nd gear

    Ja lisäänpä että toivottavasti ei ollut tuttuni josta kovasti pidän.
     
  12. cb125twin

    cb125twin Double Gearhead

    ja eikö siis ollu aiheellinen kommentti multa. kyl siinä ois hyvä että ois joku vähän kuulosalla kun touhuaa tallissa. ei meilläkään emäntä viitti pitää kännykkää kuuloetäisyydellä sieltä puristuksista on kiva soitella. :poff: turha noille mitään sanoa kun vastaus on jäkätystä ja ovien paiskomista ja tilanne ei muutu.

    yks kaveri kans jäi puristuksiin kun tunkki kaatu mut selvis mustelmilla, oli ollu :pinup: nukkumassa eikä yleensä siitä apua oiskaan jos ei o tunkkeja käytelly.
     
  13. talonmiehen vapaapäivä

    talonmiehen vapaapäivä Double Gearhead

    Tää on nykypäivän evoluutiota, itsekkin tunnen muutaman idiootin joka uskoo näiden tunkkien kaikkivoipaisuuteen. Tää on vaan valitettavasti niitä juttuja joita ei voi oppia kantapään kautta, just kun oppii niin henki lähtee.
     
  14. cb125twin

    cb125twin Double Gearhead

    joskus vois olla tyhmeliinilläkin mahdollisuus jatkoajalle jos ois joku kattelemassa lähellä tai huutoetäisyydellä. mut kellonympärys puristuksissa on aika haastavaa.
     
  15. Substitute

    Substitute Gearhead

    Nämä on kyllä hyvä ottaa esiin muistuttamaan asiasta. Itsekin tuli aikoinaan paljonkin auto tunkin varassa touhuiltua, no rengas sentään yleensä tuli alle laitettua, mutta kyllä nykyään se pukki tulee lähes aina laitettua ainakin varmistukseksi.
    Ihan näiden juttujen lukemisen ansiosta.
     
  16. Pertti K

    Pertti K Double Gearhead

    Sinun logiikalla siis tällä kaverillasikaan ei ollut muijan kanssa välit kunnossa kun olis sen puolesta saanut kuolla sinne auton alle?
     
  17. cb125twin

    cb125twin Double Gearhead

    Nykymuijat kato saattaa maata telsun aaressa sohvalla koko paivan ilman etta kay kattomassa onko ukko ulkona viela hengissa.
     
  18. cb125twin

    cb125twin Double Gearhead

    joko soitit?
     
  19. Powerstroke

    Powerstroke Double Gearhead

    ^ :rotfl: hyvä veto.

    En mene (enää) pelkän tunkin kanssa, olis aika kurjaa tenavillekin kun isä kuoli pelkkää tyhmyyttään. Työturvallisuuskoulutuskin purrut jonkin verran. Mutta joskus ihmiset vaan tekee jotain hölmöä. Varsinkin nuorena kun oli kuolematon teräsmies.

    Ja aivan hyvin vois käydä niin että vaimo menee pehkuihin ja sattuu nukkumaan niin hyvin ettei kaipaa ennen aamua. Sama muuten toisten päin. Eikä vaimo ole mun äitini muutenkaan.
     
  20. MaxDura

    MaxDura Gearhead

    Niin, ainakin meillä totuttu siihen että rouva käy kerran vuorokaudessa vilkaisemassa onko äijä hengissä vai ei. Noi nukkumaanmenoajat ja tallisessiot kun varsinkin viikonloppuisin saattaa välillä venyä aamuun saakka jos oikein on inspiraatio päällänsä.
    Että ei sitä nyt oikein voi muitakaan syytellä jos vahinko sattuu eikä kukaan soita ambulanssia heti apuun.
     

Kerro tästä muillekin!