Tunnel Ram vakiona 2023 letukassa

Overdrive.fi on harrasteautoiluun keskittyvä verkkosivusto, joka tarjoaa sisältöä harrastajien ja rakentajien tarpeisiin. Epäasiallinen ja loukkaava sisältö, joka rikkoo sivuston käyttöehtoja, poistetaan. Näin eivät myöskään poliittinen keskustelu ja aiheet sinne kuulu. Harrastus on yhteinen poliittisesta kannasta riippumatta. Overdriven yleiset käyttöehdot löytyvät täältä, ja on hyvä muistaa, että jokainen keskustelija on rikos- ja vahingonkorvausoikeudellisessa vastuussa omien viestiensä sisällöstä.

Ketju osiossa 'Moottori', aloittaja C5_Z06, 27.10.2021.

  1. C5_Z06

    C5_Z06 Double Gearhead

    Aika hauska, startti imusarjan alla:

    [​IMG]

    Flat plane kampiakselin värinöistä kertovat, että alkuvaiheessa ne oli niin suuria, että öljynsuodatin irtosi itsekseen paikaltaan. Hhmhm...

    Saapa nähdä käykö kuin Fordin vastaavassa, sinänsä upeassa Voodoo-moottorissa, jossa myöskin isossa veekasissa sama haaste.
     
  2. Procharged Vette

    Procharged Vette 2nd gear

    Startin sijainti on tuttu jo 31 vuoden takaa niille jotka omisti ZR-1 mallin.
     
  3. C5_Z06

    C5_Z06 Double Gearhead

    No katos vaan!

    Ajalta ennen internettiä löytyy tehtaan korjausohje, jossa C4 ZR1:n "ei starttaa" tilanteessa kehoitetaan tarkistamaan startin lisäksi myös lohkon keskellä oleva "ylivuotoreikä" ja ettei se ole tukossa. Ja samalla porata uusi reikä lohkoon hieman eri kohtaan.

    Näköjään Lotuksen insseillekin on sattunut moka... :)

    https://www.corvetteactioncenter.co...n-no-start-condition-replace-starter-485.html
     
  4. Procharged Vette

    Procharged Vette 2nd gear

    LT5 moottorin erikoisuus myös öljyn paluu lohkon kylkien kanavia pitkin.

    Youtubessa Kevin Oesten videot klassikkoautoista on hyviä.
     

Kerro tästä muillekin!