turbiinin asennus

Overdrive.fi on harrasteautoiluun keskittyvä verkkosivusto, joka tarjoaa sisältöä harrastajien ja rakentajien tarpeisiin. Epäasiallinen ja loukkaava sisältö, joka rikkoo sivuston käyttöehtoja, poistetaan. Näin eivät myöskään poliittinen keskustelu ja aiheet sinne kuulu. Harrastus on yhteinen poliittisesta kannasta riippumatta. Overdriven yleiset käyttöehdot löytyvät täältä, ja on hyvä muistaa, että jokainen keskustelija on rikos- ja vahingonkorvausoikeudellisessa vastuussa omien viestiensä sisällöstä.

Ketju osiossa 'Vaihteisto ja voimansiirto', aloittaja chevy 4ever, 24.12.2006.

  1. chevy 4ever

    chevy 4ever 1st gear

    onko letukan turbiineissa kaikissa samat kierteet? tarkoitan kun se pultataan vetolevyyn... tuntu tossa ruuvatessa niin perkeleen jäykältä, ettei uskaltanu jatkaa...
     
  2. Mudracer

    Mudracer Double Gearhead

    Ei kun löytyy 3/8 UNC ja M10.
     
  3. chevy 4ever

    chevy 4ever 1st gear

    onkohan niissä sama nousu? kierteet näyttivät (turbiinissa) olevan jonkin verran maaliset, mutta ei sen pitäisi noin paljon tökkiä... alussa (pari kierrosta) ne kiertyvät hyvin, mutta sitten tiukkenee...
     
  4. Ylli

    Ylli Gearhead

    Käy kierteet tapilla läpi. 3/8unc ja normaali M10 ovat nousultaan aika lähellä samoja. Kierteet alkavat mennä sekaisin muutaman kierteen jälkeen.....
    Veikkaisin, että siulla on just väärä pultti kierteeseen.
     
  5. chevy 4ever

    chevy 4ever 1st gear

    siltä se vähän vaikuttaa... on vaan ikävän vähän tilaa, jollei taas tipauta laatikkoa alas!
     
  6. chevy 4ever

    chevy 4ever 1st gear

    tosiaan se oli m10 pultti 1,5:den nousulla ja turbiinissa 3/8unc! täytynee käydä hakemassa oikeat pultit... on mielenkiintoista päästä kokeilemaan moista häksätintä, kun kesän aikana välitykseksi on tullut 3,73 , laatikko sai sisäänsä tci:iin master kitin ja turbiini pitäisi olla 2200 stallspeedillä
     

Kerro tästä muillekin!