Turvavöitä

Overdrive.fi on harrasteautoiluun keskittyvä verkkosivusto, joka tarjoaa sisältöä harrastajien ja rakentajien tarpeisiin. Epäasiallinen ja loukkaava sisältö, joka rikkoo sivuston käyttöehtoja, poistetaan. Näin eivät myöskään poliittinen keskustelu ja aiheet sinne kuulu. Harrastus on yhteinen poliittisesta kannasta riippumatta. Overdriven yleiset käyttöehdot löytyvät täältä, ja on hyvä muistaa, että jokainen keskustelija on rikos- ja vahingonkorvausoikeudellisessa vastuussa omien viestiensä sisällöstä.

Ketju osiossa 'Verhoilu ja sisusta', aloittaja pptalo, 20.7.2014.

  1. pptalo

    pptalo Gearhead

    Että voi -70 mallisessa autossa olla turvavöitä enemmän kuin laki sallii
    Kuvan ulkopulella vieä näille vastavyöt penkkien päädyssä rullat ja katossa normivyöt.
    [​IMG]

    Takanakin kolmet lantiovyöt
     
  2. Nikuzai

    Nikuzai Gearhead

    Oisko turvajakkaran vöitä osa vai laitettu suomi hyväksytyt vyöt jenkkien kaveriksi
     
  3. JC5IEDM

    JC5IEDM 3rd gear

    Ei ole kuvassa yhtään jälkiasennusvyötä. Näyttäisi olevan juurikin niin kuin pptalo kirjoitti:
    Kuljettajalle lantiovyö ja olkapään ylimenevä vyö, apukuskille lantiovyö ja olkapään ylimenevä vyö ja vielä lantiovyö keskipaikalle. Ja sitten tosiaan kuljettajan ja apukuskin vöiden toiset päät siellä laidoilla kuvan ulkopuolella.

    Tuohon aikaan suosivat (ainakin GM) noita kaksiosaisia vöitä, joiden solki jäi vyön keskelle, kuten matkustajalentokoneissa kai vieläkin.
     
  4. challenger-70

    challenger-70 Gearhead

    kaverin -70 buick skylarkissa oli melko lailla erikoinen vyösysteemi myös...
     

Kerro tästä muillekin!