1. Tämä sivusto käyttää evästeitä. Jatkamalla sivuston käyttöä hyväksyt evästekäyttömme. Lue lisää.

Tyhjäkäyntiseokset edelbrockissa

Ketju osiossa 'Moottori', aloittaja C-Body Polara, 17.8.2017.

  1. C-Body Polara

    C-Body Polara 2nd gear

    Lähimpään reikään on siirretty pumppu.
     
  2. C-Body Polara

    C-Body Polara 2nd gear

    Nii ja 440 kysseessä.
     
  3. C-Body Polara

    C-Body Polara 2nd gear

    Porasitko sitä ifr isommaks?
     
  4. ikiliikkuja

    ikiliikkuja 1st gear

    tuota samaa tyhjäkäyntipiirin imuputken reikää kairasin millin poralla
     
    C-Body Polara tykkää tästä.
  5. C-Body Polara

    C-Body Polara 2nd gear

    Nii mulla on tosiaan ne jäykimmät jouset. Ja cruise seokset on rikkaalla. Mieluummin haluaisin sitä puolta laihentaa. Mitenkäs artsi tuo purkaus suutin? Meniskö porailu hommiks? Tuo kyllä käy nätisti, eikä putken päästä kuunneltuna tupsi. Ja nyt kyllä normiajossa kakostele yhtään. Nokka ajotettu 3 astetta aikaselle, että vähä korkeempi dynaaminen ruttu.
     
  6. C-Body Polara

    C-Body Polara 2nd gear

    Perhana, just katoin us-partsilta ni onhan siellä kiihytyspumpun suutinsarja! Se lähtee tilaukseen. Mikähän koko tuossa 750cfm on vakiona?
     
  7. artsiracing

    artsiracing 3rd gear

    750 edeleissä on ollut 31 ja 35 kiihdytyspumpun suuttimia.
    Sen sarjan suurinhan on 43, ja jos sulla on se poranteräsarja niin 1.1mm terälläkin sellainen syntyy.
     
    C-Body Polara tykkää tästä.
  8. sbf

    sbf 3rd gear

    Kohteliaimmin pyytäisin aiheen aloittajaa korjaamaan otsikon pienen kirjoitusvirheen.
    Löytyy sitten joskus haulla helpommin.
     
    C-Body Polara tykkää tästä.
  9. C-Body Polara

    C-Body Polara 2nd gear

    Noonnii! Käytin kiihytyspumpun suuttimen irti. Millisellä terällä hoonasin ne sylkyputket. Ja kappas vaan, ei kyykkää enää. Eli vois kai sanoa että ongelma on kutakuinkin poistunu. Vielä ongelmia tuon tyhjäkäynnin kanssa joka tuli jakajan muutosten myötä. Se vielä kikkailtava kuntoon, ni hyvä tulee. Eli ainut mekaaninen muutos piti tehdä tyhjäkäyntipiiriin. Tässä tapauksessa auttoi se imuputken poraus. Kiihytyspumpun suuttimia ois saanu us-partsin hyllyltäkin. Isot kiitokset ratrod34, artsi ja muutkin täällä auttaneet. Kyllä on edelbrock tullu tutuks tämän topicin myötä. Toivottavasti tästä ketjusta löytyy apua muillekkin.
     
    kapa73 tykkää tästä.

Kerro tästä muillekin!