Tylsää varmaa, käyttistä n5000e?

Overdrive.fi on harrasteautoiluun keskittyvä verkkosivusto, joka tarjoaa sisältöä harrastajien ja rakentajien tarpeisiin. Epäasiallinen ja loukkaava sisältö, joka rikkoo sivuston käyttöehtoja, poistetaan. Näin eivät myöskään poliittinen keskustelu ja aiheet sinne kuulu. Harrastus on yhteinen poliittisesta kannasta riippumatta. Overdriven yleiset käyttöehdot löytyvät täältä, ja on hyvä muistaa, että jokainen keskustelija on rikos- ja vahingonkorvausoikeudellisessa vastuussa omien viestiensä sisällöstä.

Ketju osiossa 'Yleistä rakentelusta', aloittaja kyläseppä, 29.11.2011.

  1. VilleTre

    VilleTre 3rd gear

    Ei kai pidäkkään?! Mutta kaveri ruosteineen voipi ajella vaikka nyt sitten corollalla kun itse olet siellä pellin alla tutkimassa mikä vikana. :rotfl: Ja ne pellin alus viat voi olla kohtuu arvokkaita... :odroll:
     
  2. audiq

    audiq Gearhead

    Rahalla niistä on kuitenkin aina selvitty. :lol:
     
  3. JP-350

    JP-350 Gearhead

    Joo.....Eikö ketään muuta ihmetytä että tyyppi jolla on 440 challengeri,on noin kova corollan puolestapuhuja...? :odroll: Ei sillä että muskeleista ottasin tota "ilmeistä",mutta joku tässä ei nyt täsmää..
     
  4. TopiCa

    TopiCa 1st gear

  5. pas2

    pas2 Gearhead

    ... ja mondeoko mukava???

    Ihmettelen kaikkia mukavuutta arvostavia, jotka eivät aja Cadillacilla tms. oikealla autolla.
     
  6. pas2

    pas2 Gearhead

    "Joka-päivä-töihin-auto" voi toki olla 440 sallenkeri jos pörssi on kunnossa, ja vähemmän äveriäs ja laiska ajaa korollalla. Mä en o saanu tarpeeks halvalla tojotaa vielä :poff:

    PS. Jos olis hetki sitten ollu kymppitonni löysää niin ajaisin varmaan 383 Challengerilla nyt.
     
  7. Ana67

    Ana67 Gearhead

  8. nixon

    nixon 3rd gear

    No kyllä se on korollaan verrattuna. :p
     
  9. VilleTre

    VilleTre 3rd gear

    Täällä on jo kauan aikaa sitten eriytetty harrasteauto ja käyttöauto.. Challenger on täydellisen työn alla. Eikä ole ihan pieni työmaa. Suomalaisen E body rekisterin auto nro 80(muistaakseni)Voitte katsella ja naureskella. Mutta muutama vuosi ja jotain voi tapahtua. Ja harrasteautoilusta,itse en ajaisi joka päivä vaan sillon tällön ,se jos jokin nostaa fiiliksen kattoon tuosta harrastepelistä! Mutta menee jokin vuosi vielä.. :rotfl: Tehdään nääs tarkkaa työtä.

    P.s kympillä ei hyvää challea saa.Projektin vain. :rotfl:
     
  10. pas2

    pas2 Gearhead

    Ajokuntoisen Projektin sil ois saanu. Ottaa pannuun. (Ja tähän hymiö missä hakkaa ottaa Pannuun :D )

    Ja edelleen aloittajalla oli hakusessa TYLSÄ VARMA käyttökapine.
    =Tojota. (Piste)
     
  11. juko7

    juko7 Double Gearhead

    Tuommoinen -81 Challenger olisi kyllä hieno.. pitäisiköhän hankkia
     
  12. kma68

    kma68 Gearhead

    Eipäs aivan pidä paikkaansa. Itsellä oli melko pitkäänkin tojotaa ja vikoja siinä oli niinkuin muissakin, kaikki ylläolevat mukaanluettuna, vaikka muuta väitetäänkin..
     
  13. Tweety-81

    Tweety-81 Gearhead

    Aamen!
     
  14. RAL9005

    RAL9005 Gearhead

    tms. ,kuten BMW tai MB.
     
  15. Tweety-81

    Tweety-81 Gearhead

    :-?, noh jokaisella tietysti makunsa... Eikös se koirakin niin todennut henkilökohtaista hygieniaa hoitaessaan. :poff:
     
  16. caprice307

    caprice307 Gearhead

  17. kustomkuuppa

    kustomkuuppa Gearhead

    Kummallisen värisestä voi tehdä hyvän kaupan. Yksi tuttu hankki vuosia sitten Huoneistokeskuksen kirkuvanoranssin entisen farmarin kohtuuhintaan, mutta saman värin takia ei pääse siitä nyt eroon kun perhe kasvoi siitä ulos, ei auta vähäinen ajomäärä ja siisti kunto.
     
  18. KaapoLöllö

    KaapoLöllö 1st gear

    Uudet huoneistokeskuksen autothan taitaavat olla yliteipattuja, ainakin täällä meilläpäin..tarinoitsin vaan kerran yhden välittäjän kanssa. Minkähänlainen rojekti on ne teipit repiä pois niskasta :odroll:
     
  19. jallu81

    jallu81 3rd gear

    ¨

    joo ja vanhemmat tosiaa maalattuja...kyl ne teipit lähtee iha iisisti ku antaa hiukka lämpöö...
     
  20. tsbmw

    tsbmw 1st gear

    Harrastuksesta arjen ilo: auto tarvitsee ajoa pysyäkseen iskussa!
    Käyttöauton lisäkuluilla huoltaa itse aika tyylikkään oikean auton!
    Ihannekäyttis olis just Challangeri 1966 - 1972,
    maakaasulle 8l / 100 km bensana kulutuksena laskien.

    Itse huoltais ja naa-aatiskelis!
     

Kerro tästä muillekin!