Ulosvetäjä...

Overdrive.fi on harrasteautoiluun keskittyvä verkkosivusto, joka tarjoaa sisältöä harrastajien ja rakentajien tarpeisiin. Epäasiallinen ja loukkaava sisältö, joka rikkoo sivuston käyttöehtoja, poistetaan. Näin eivät myöskään poliittinen keskustelu ja aiheet sinne kuulu. Harrastus on yhteinen poliittisesta kannasta riippumatta. Overdriven yleiset käyttöehdot löytyvät täältä, ja on hyvä muistaa, että jokainen keskustelija on rikos- ja vahingonkorvausoikeudellisessa vastuussa omien viestiensä sisällöstä.

Ketju osiossa 'Moottori', aloittaja piiparinen, 10.12.2012.

  1. piiparinen

    piiparinen Gearhead

    Minkälainen / mistä saa ostaa ulosvetäjän : ilmastointilaitteen kompressorin hihnapyörän/magneettikytkinpaketin irroitukseen ?
     
  2. mikähelvetinkat

    mikähelvetinkat 1st gear

    työkalutukusta saa alle tonnilla
     
  3. rb

    rb Double Gearhead

    Huono sivu kun ei hakuna tunnista "ulosvedin" tai "ulosvetäjä".

    Itse olisin dampperin ulosvetäjää vailla. Kuvittelin että helppo nakki; Marssin vaan US-Partsiin, mutta tälläkertaa pojat myi ei oota...
     
  4. Jassikka

    Jassikka 2nd gear


    Jos muistan oikein, niin näin moisen southwest tradella.

    http://www.southwesttrade.fi/
     
  5. Mr_MilleR

    Mr_MilleR Gearhead

    Itselläni myös tarve saada Frigidairen kompurasta magneettikytkin ja hihnapyörä irti laakerin vaihtoa varten. Ei yhden kerran vuoksi viitsisi ruveta työkaluja hommaamaan. Asennus kai vaatii myös erikoistyökalun. Jos joltakin löytyy Nokian lähettyviltä sopiva ulosvetäja/työkalut lainaksi, niin se olisi hieno juttu..
     
  6. mikähelvetinkat

    mikähelvetinkat 1st gear

    tilasin joskus näiltä tällaisen ja tietty säveltäny itse kaikenlaisia. tolla halpiksellakin pärjää melko pitkälle, kun säveltää siihen tilanteiden mukaan erilaisia tarttumajalkoja.

    minkä vehkeen dampperista kyse?
     
  7. rb

    rb Double Gearhead

    Letukan pikkulohko.

    On mulla ulosvedin mutta se on nyt jossain. Pitkä aika kun viimeksi on tullut V8 ottomoottoreita väsättyä, mutta jatkossa voisi alkaa taas talvi-iltojen ratoksi noita väsätä.

    Toi on asiallisen näköinen minkä linkitit, mutta mielummin kävisin kauppaa jonkun kotimaisen firman kanssa.

    Snap-on oli ennenvanhaan Eritalla, mutta nyt myynti on kai parin kiertelevän auton varassa??
    Meinaan Snäppäriltä sellainen ainakin löytyy, mutta eri asia tietty kuuluuko se paikallisen kauppurin tuotevalikoimaan..
     
  8. caprice305

    caprice305 Double Gearhead

  9. caprice305

    caprice305 Double Gearhead

    pala paksua rautaa mihin poraa reiän keskelle ja hitsaa mutterin? dampperin reiäthän saa hihnapyörällä kohdilleen?
     
  10. mikähelvetinkat

    mikähelvetinkat 1st gear

    kelpaisko ruotsalainen firma, joka operoi myös suomessa
    [​IMG] :odroll:

    edit. nii joo maksaa 54 neuroa
     
  11. rb

    rb Double Gearhead

    Näyttää ihan asialliselle.

    Ja firma on.............(rummunpäristystä)
     
  12. Mudracer

    Mudracer Double Gearhead

  13. iikka-

    iikka- 3rd gear

    Ainakin mitä ite oon käyttäny niin ihan toimiva toi Bilteman työkalu ja oli oikeet sovitteet sbc:hen.
     
  14. rb

    rb Double Gearhead

    Niin tietysti.

    Elin vähän toivossa että olis ollu vaikka Clas Ohlson.

    En mä sillä etteikö Biltemassa jotain kelvollisiakin tuotteita olisi, mutta se on mulla pannassa pikkasen niinkun Nesteen huolttikset.

    No edellisestä pettymyksestä (siellä asioimisesta) on jo aikaa.
    EX:älle piti hommata työmatka-ajokki joskus 2003 ja hommaan löytyi sopiva 100A. Sivupeilit oli varmaan jäänyt jonnekkin pikataipaleelle ja vanha dasse ilman pisarapeilejä on sama kun metsästäjän leike ilman pihviä, joten sellaiset siihen oli jostain löydettävä.

    Mutta varakirit, hessut sun muut tarvikepuljut myi vaan ei oota. Ainoo paikka mistä pisarapeilit sitten lopulta bongasin oli biltema.

    No sinne sitten ja tyytyväisenä kotiin ruuvailemaan peilejä paikoilleen.

    Kotona paketin avattuani totesin että perkele;.. Eihän tässä "peilissä" ole sitä peiliä ollenkaan, vaan sekin osa on vaan kromattua muovia!!!!

    Vihainen ilme kasvoille ja kohti palautustiskiä. Poika tiskin takana ei kysellyt mitään vaan palautti rahat ilman senkummempia turinoita.

    En mäkään jaksanut enää vihainen olla. Eihän se sen pojan syytä ollut, mutta se on tosiaan edellinen kerta kun olen bilteman oven avannut.

    Ja EXä sai tyytyä varakiristä ostettuihin tavallisiin peileihin...
     
  15. mikähelvetinkat

    mikähelvetinkat 1st gear

    no mulla on suomalaisia firmoja. yksi niistä voi myydä sulle tollasen vetäjän viidelläsadalla. pannaanko pukinkonttiin?
     
  16. Mikkis

    Mikkis Double Gearhead

    Mun tutuilla on kans firmoja, Suomalaisia sellaisia.. 450€
    Tuliko kaupat? =)
     
  17. mikähelvetinkat

    mikähelvetinkat 1st gear

    annan vuoden takuun
     
  18. Mikkis

    Mikkis Double Gearhead

    2 yhden hinnalla!
     
  19. mikähelvetinkat

    mikähelvetinkat 1st gear

    dampperi kaupan päälle
     
  20. Mikkis

    Mikkis Double Gearhead

    Sisäisesti painotettu vai ulkoisesti painotettu dampperi?
     

Kerro tästä muillekin!