UPS pettää

Overdrive.fi on harrasteautoiluun keskittyvä verkkosivusto, joka tarjoaa sisältöä harrastajien ja rakentajien tarpeisiin. Epäasiallinen ja loukkaava sisältö, joka rikkoo sivuston käyttöehtoja, poistetaan. Näin eivät myöskään poliittinen keskustelu ja aiheet sinne kuulu. Harrastus on yhteinen poliittisesta kannasta riippumatta. Overdriven yleiset käyttöehdot löytyvät täältä, ja on hyvä muistaa, että jokainen keskustelija on rikos- ja vahingonkorvausoikeudellisessa vastuussa omien viestiensä sisällöstä.

Ketju osiossa 'Yleistä harrastuksesta', aloittaja f34, 2.9.2016.

  1. f34

    f34 Double Gearhead

    Nyt pakko avautua, vituttaa niin rankasti.
    On täällä ennenkin purkauduttu noista kuriirifirmoista, mutta en nyt haulla löytänyt.
    Tilasin auton osia, piti seurantanumeron perustella tulla tänään perjantaina. Yhtäkkiä seuranta ilmoittaa, että pakettia on yritetty luovuttaa tänään 3:42PM??? Eikä täällä ole näkynyt yhtään paketin tuojaa....
    Vittu kun piti viikonloppuna saada auto ajokuntoon.
    Kuski perkele ei ole varmasti viittinyt ajaa tänne asti perjantai iltapäivänä ja kuitannut, että on muka yrittänyt.
    Yritin soittaa tunnin ajan UPS palvelunumeroon, mutta ei vastaa, saatana.
    Saatana kun sais järkättyä ko kuskille lopputilin, niin oppisi työteosta jotain...
    Ilmeisesti pakettiautokuskiksi pääsee jos vaan lippis pysyy päässä, ajokortti tai lukutaito plussaa.
     
    Muokattu: 2.9.2016
  2. JAMANT

    JAMANT Double Gearhead

    Noin mullekin kävi DHL:n toimesta, panin sähköpostilla palautetta, laittoivat kuskille palautetta... Väitti käyneensä tontilla ja firma kiinni, vaikka olin aamukymmenestä ilta kasiin paikalla ja ovet auki koko ajan, kuten aina aurinkoisella kelillä mulla on... Ei ollut koko pakuu näkyny...
     
  3. f34

    f34 Double Gearhead

    kiitos Jamant vertaistuesta. Helpottaa vähän kun en ole ainoa.. Auto nosturilla oottamassa osia ja maanantaina pitää saada ajoon. Nykäsin kaljan, jospa kohta pulssi tasaantuisi...
     
  4. Nutlass

    Nutlass Gearhead

    Saman kokenut viime kesänä. Kesälomalla ja varmasti koko päivän himassa, perjantaipäivä tietenkin. Hiukan vaille viisi tuli txt: Pakettia yritetty muka toimittaa, soittakaa asiakaspalveluumme ja sopikaa toimituksesta. Yllättäen asiakaspalvelu sulkeutui 17.00...
    Soitin sitten maanantaina vähemmän ystävällissävyisen puhelun.
     
  5. SPORT TRUCK

    SPORT TRUCK Double Gearhead

    Tuohan on aivan normaalia UPS:n toimintaa, noin ne tekee jatkuvasti, ajavat esim. päivällä kerrostalon pihaan, kuski istuu hetken autossa ja naputtelee kai jotain Naamakirjaa ja lähtee pois.
    Olettavat ettei päivällä ole kuitenkaan ketään kotona ja ulko-ovi kuitenkin lukossa -> eivät edes jaksa käydä soittamassa ovikelloa.
    Kaverikin saanut ne monta kertaa juuri tuosta kiinni (tekee vuorotyötä toisessa kuljetusfirmassa), mutta vaikka kuinka soitat UPS:lle niin eivät tee mitään asialle.
    Kaiken lisäksi kaveri entinen UPS:n kuski ja tuntee pikkasen isompiakin pamppuja kyseisestä lafkasta, kun se onneton laiskajaakko, joka sitä pakua ajaa.
    Todennäköisesti UPS:lla vain nauretaan asiakkaan valituksille heti kun puhelin sulkeutuu...

    En vihaa oikeastaan mitään niin paljon kun watun kuriirifirmoja, raha kelpaa kyllä, aina käsi ojossa, mutta sille ei saa mitään vastinetta...jos en saa jotain USPS/Posti tai DHL:n kautta, niin tilaan suosiolla muualta.
     
  6. riviera56

    riviera56 Double Gearhead

    Mun yks harrastajakaveri tappeli tosta asiasta ihan ko. firman maajohtajalle asti. Oli kuulemma pikkusen hankalampi saada kiinni. Ei meinannut ensin uskoa mutta kaverilla oli faktat hallussa ja sitten alkoikin yllättäen homma toimia. Tuo siis kesällä, ilmeisesti palanneet vanhaan...
     
  7. f34

    f34 Double Gearhead

    Kyllä mäkin odotan maanataita, olen koko ajan miettinyt mitä sanon.
    Pitää johonkin johtajaan saada yhteys ja kysellä onko se teidän yrityksen etu tai onko teillä hyväksyntä asialle, että kuskit huijaa heitä ja asiakkaita. Pilaa maineen ja aiheuttaa turhia kuluja molemmille. Odotan mielenkiinnolla vastausta. Ehkä olen lauhtunut viikonlopun aikana, että pysyn asiallisena...
     
  8. Nikuzai

    Nikuzai Gearhead

    Eikös täällä joku kirjoittanut istuneensa kuistilla koko ajan, odottamassa pakettia, kerran kävi paskalla, jonka jälkeen heti tyhjällä laatikolla.
    Sit kyllästy ilta 19 aikaan ja meni hakemaan postit, niin lappunen laatikossa ettei oltu tavoitettu vaikka ovella käyty.

    Tossa kohdassa mulla voisi käpy palaa ja saattaisi aavistuksen sopimatonta tekstiä tulla respalle luettua
    Asiamiespostissa on turha käydä karjumassa, nekun vaan antaa sen paketin eikä ole ees postilla töissä



    Yks millä saattaa saada vastaisuudessa parempaa palvelua on mainita, että jotain julkista mediaa vois kiinnostaa keskustelun lopputulos

    Mutta uskoisin, et johtavammalle henkilölle kun soittaa ja vaatii ottamaan selvää kuka heiltä varastaa palkkaa, niin saa ainakin sitä pakettipoikaa kiusattua
     
    wiwwe tykkää tästä.
  9. Karpov

    Karpov Double Gearhead

    Dhl teki saman kun oli toimitusaika sovittu ja kaverin kanssa ooteltiin sille vaihteistoa. Olin mukana kantoapuna.


    Oli myös seurannassa ilmoitus että yritetty toimittaa. Vaikka tosiaan oltiin pihassa koko 2h milloin oli toimitusaikaväli.


    Mutta.


    Täällä ja sielläpäin ainakin paikallinen firma hoitaa kuljetuksen. Kai niitä ups ja jopa fedexin autoja pääkaupungissa ym liikkuu mutta täällä matti meikäläinen oy.


    Tuota lootaepisodia kun selvitti niin selvis että jos tulee myöhäsiä toimituksia tai painavia tavaroita ym epämieluisaa niin kuski tekee tahallaan tuon että pääsee kotiin aikaisin ja että paketti haettais suoraan toimituspaikasta.
     
  10. NonSenCe

    NonSenCe Gearhead

    pari vuotta sitten.. kopion toisaalta kun sieltä löysin helpommin tän oman perkeleen jutun. (vieläkin kiroiluttaa hahah)

    -
    Juu. VITUN UPS kuski. Perkele.

    pitkä vuodatus taas edessä. sori.

    eli tää kun saa keskiviikkona tekstiviesti ilmoituksen paketista jonka toimitus olisi to klo 12-17, ja jossa pyydetään soittamaan MAKSULLISEEN numeroon jos haluaa muuttaa toimitus aikoja jne. niin minähän soitin. ja sovin että sama juttu kuin viimeksi. jättäkää se tiettyyn paikkaan kun toimitatte paketin. onnistuuko. hienoa. kiitos moi.

    torstai illalla kun tuun töistä niin ei pakettia missään vaan postilaatikossa pelkkä lappu että yritetty toimittaa ei ketään kotona. mitä vittua. ei pitänytkään olla vaan teidän piti jättää se samperin paketti sinne!

    nooh uusi yritys lapun mukaan perjantaina. ei semmittää ei yks päivä haittaa. tänää la tai su vasta tarvittaisiinkin vasta.

    perjantai tulee.. koko iltapäivän on joku paikalla. lähtee kello kolme pois ja tyhjentää postit laatikosta mun puolesta jos en tuukkaan enää käymään illemmalla. hän oli pihalla koko ajan keräilemässä omenia hilloksi ja mehuksi ja autokin pihassa parkissa. eli näkisi kyllä kuski että joku on paikalla jos tulee omakotitalon pihaan saakka.. tuomaan sitä pakettia juuri sinne minne se piti jo eilen jättää näes. mutta eipä siis näkynyt.

    itse tulin paikalle vähän jälkeen neljä ja tarkistin postit.. jaa tyhjää oli. eikun katsomaan onko se ups tuonut sen auton varaosa paketin. ei ole. hemmetti. no jos se vaikka tulee vielä myöhemmin tänään.

    no jätin auton siihen pihaan parkkiin niin että näkee ohi ajaessa portista (ja postilaatikolta) että paikalla ollaan (jos vaikka joku kaveri ajaa ohi ja haluu tulla poikkeemaan).

    seuraavat kolme neljä tuntia itsekin siinä pihamaalla pyörin, siivoillen ja tyhjentäen autotallia romusta ja roskasta sekä fiksaillen autoa. koko ajan oon siis paikalla ja näkyvillä tai vähintään kuuluvilla. ja kaikki talon ja varaston ovet olivat auki. sen kun tiputtaisi sen paketin siihen mihin piti tai muuallekkin, johonkin jos ei siis mun kokosta äijää muka näe.

    siinä kun sateen takia hommaa lopettelen niin seitsemän aikoihin käyn postilaatikolla katsomassa onko roskapostien tuoja jo tuonut mainoksia (en vielä tiennyt että joku ne jo otti kolmelta mukaansa, tämä postinjakaja oli siis ollut normaalia aikaisemmassa). mutta yllättäen nyt siellä laatikossa onkin joku paperi lappu. mitä hittoa?

    ups kuski muka käynyt nyt siis toista kertaa jo ja ketään ei ole ollut paikalla. JA PASKAT! siinähän minä oon ollut.

    siinä lapussa on käynnin kellonajaksi merkitty puoli kolme (eli täysin päästä temmattu kellonaika koska sen kellonajan jälkeen postilaatikko oli jo kerran tyhjennetty, ja vielä tarkistettu minunkin toimesta uudestaan.)

    kuskin perkele on siis joskus siinä illan aikana vaan sen verran hidastanut ohi ajaessaan että on laittanut lapun postilaatikkoon ja jatkanut matkaansa.. ilman että viitsi sitä pakettia tuoda pihaan saakka.. VITTU. niin ei ny kai sellasta voi tehdä, sehän olisi hänen työtään näes se paketin toimittaminen, koska siellähän olisi joku vielä ollutkin paikalla silloin. mutta ei, senkun kruisaa ohi vaan. ja valehtelee käyntiaikansa lappuloihinsa.

    ja mä luulen että mä näinkin sen pakun jolla se kävi siinä pikkasen ennen viittä tuomassa lapun.. katselin sinne tiellepäin kun paku hieman hidasti kohdille.. (luulin ekaks että se on se ups kuski mutta kun ei ketään kuulunut pihaan niin päättelin että ei ole) ja kun sitten hetken päästä se paku jatkoikin matkaa eri tiellä niin aattelin että taisi vaan tiputtaa jonkun naapuriin ja jatkoin romujen siirtelyä.

    onneks sillon seittemältä oli vielä yksi vanha iso kirjahylly rikottavaksi kun löysin sen ups kuskin lapun että on muka "käyty" paikalla. se meni aika hyvin pieniksi päreiksi kun vähän meni hermot tollaseen vitun pelleilyyn. sai purkaa raivoaan sellaseen sopivan arvottomaan kohteeseen.

    sen jälkeen sitten soitin uudestaan sinne maksulliseen numeroon kysyäkseni että miksi kuski muka käy kahdesti eikä jätä pakettia sovittuun paikkaan.. mitä siellä ohjeissa lukee.. eli joo oikein on. joten voisiko sen nyt sitten maanantaina toimittaa sovitusti sinne minne piti perkele. ja sen jälkeen voisitte vähän keskustella kuskinne kanssa miksi hitossa hän valehtelee lapussa käyntiaikansa, ja että sitten kun oikeasti tulee paikalle, jättää vain lapun postilaatikkoon ja ajaa pois. ilman että viitsii sitä pakettia tuoda mulle sinne pihaan jossa olin monta tuntia hommissa.

    murr perkele. vieläkin ärsyttää.. ei oo vielä näemmä mennyt viha ohi kun näin pitkästi pitää taas avautua.

    ennenkin heidän kanssa ollut ongelmia, mutta että nyt tosiaan se jäi saatana kiinni siitä ettei tee työtään niinkun pitää. on vaan tekevinään.

    ------
    eli joo.. perkele.
     
  11. karivanner

    karivanner 2nd gear

    Kaveri lähetti jenkeistä paketin. Saatanan kallis pikapaketti, tulihan se kahdessa päivässä, mutta sitten suomen päässä meni luovutukseen viikko. Sen päälle vielä heidän tullausmaksunsa.

    Paska toimitusmuoto
     
  12. eilhik

    eilhik Double Gearhead

    No sulloo noita toimitusilmoituslappusia meillä ainakin ulko-oven rakoon ja siitähän ei kesällä kukaan edes kulje eli postilaatikkokin keksitty?

    UPS,lla jokin tökkii en sano mikä ylimielisempää kuin itellalla ja kitinää kun itse käy noutamassa sieltä nihtitieltä.
     
  13. Dataviilaaja

    Dataviilaaja Gearhead

    Mitä olen myyjien kanssa keskustellut (niin brittien kuin italialaisten), niin samat tavat on kuriireilla sielläkin päin. Firmat on varmaan laskeneet, että säästetty aika on arvokkaampaa, kuin asiakastyytyväisyys, ja katsovat siksi sormien läpi kuskien touhuja. Rengeille se taas on ihan sama kyntääkö vai ettiikö hevosta.
     
  14. Nikuzai

    Nikuzai Gearhead

    Koskahan ne virolaiset herää tulla suomeen, niillähän oli tarjolla se palvelu et tilaat heidän osoitteeseen tallinnaan ja huomenna kuski pudottaa sen teille käteen, missä olettekin

    Jäis tullipostin perseen kaivelu pois ja paketti ois oikeesti huomenna perillä


    Sekä pienellä epäilyksellä että myös ehjänä
     
  15. homer

    homer Double Gearhead

    Oma mielipiteeni on että TNT on noista kuriireista luotettavin, mutta operoi enemmänkin Euroopassa ja Aasiassa.
     

Kerro tästä muillekin!