Uusi Holley kaasutin säätöjen mietintää

Overdrive.fi on harrasteautoiluun keskittyvä verkkosivusto, joka tarjoaa sisältöä harrastajien ja rakentajien tarpeisiin. Epäasiallinen ja loukkaava sisältö, joka rikkoo sivuston käyttöehtoja, poistetaan. Näin eivät myöskään poliittinen keskustelu ja aiheet sinne kuulu. Harrastus on yhteinen poliittisesta kannasta riippumatta. Overdriven yleiset käyttöehdot löytyvät täältä, ja on hyvä muistaa, että jokainen keskustelija on rikos- ja vahingonkorvausoikeudellisessa vastuussa omien viestiensä sisällöstä.

Ketju osiossa 'Moottori', aloittaja Tomo19988, 20.5.2022.

  1. Tomo19988

    Tomo19988 1st gear

    Tilasin täysin uuden Holley 2300 kaasarin, kysymys on että täytyykö kaasari säätää viellä erikseen vai onko jossain perus säädöissä? Asensin kaasarin ja auto kävi normaalisti ja tuntui olevan säädössä, jätänkö koskematta säätöihin ja kovaa ajoa vain mitä mieltä?
     
  2. Selli

    Selli Gearhead

    Tehtaalta tullessaan monesti on hyvissä perus säädöissä eivätkä tarvitse muuta kuin tyhjäkäyntiseokset ja tyhjäkäynti kierrokset säätää. Mutta harvoin moottorit ovat identtisiä. Jos ajossa ja käytöksessä toimii ok ,niin ei se isoja säätöjä tarvitse. Onko moottori modattu vai täysin vakio jossa kaasutin on? Jos haluat varmistaa toiminnan eikä autossa ole laajakaista mittaria käytettävissä,niin tokihan se olisi hyvä käydä esim lahdessa BB motorsilla ajattaa rullilla. Jukka säätelee kyllä koko käytösalueen kuntoon tarvittaessa.
     

Kerro tästä muillekin!