Uusi PRIMER -numero !

Overdrive.fi on harrasteautoiluun keskittyvä verkkosivusto, joka tarjoaa sisältöä harrastajien ja rakentajien tarpeisiin. Epäasiallinen ja loukkaava sisältö, joka rikkoo sivuston käyttöehtoja, poistetaan. Näin eivät myöskään poliittinen keskustelu ja aiheet sinne kuulu. Harrastus on yhteinen poliittisesta kannasta riippumatta. Overdriven yleiset käyttöehdot löytyvät täältä, ja on hyvä muistaa, että jokainen keskustelija on rikos- ja vahingonkorvausoikeudellisessa vastuussa omien viestiensä sisällöstä.

Ketju osiossa 'Rod & Kustom.', aloittaja platuart, 23.4.2008.

  1. kirsimaria

    kirsimaria 1st gear


    Eipä täällä juurikaan kukaan kritisoi itse lehteä, vaan sen tulemista. Lehti on erinomainen tai ainakin toistaiseksi ilmestyneet - uusimmasta en osaa sanoa vielä mitään. Ja kun viimeiset lehdet on viety Itellaan viime viikon torstaina, eikä lehteä vielä näy, niin eikös Itellan kritisointi ole ihan paikallaan, oli kieli sitten ruskea tai ei :lol: Hyvää kannattaakin odottaa, mutta kohtuus kaikessa. Nythän Itella tekee karhunpalveluksia palvelusta maksaneelle taholle.

    Hienoa, että joku jaksaa tosiaan tehdä tällaista kulttuuritoimintaa leipätyönsä ohessa. Ja myös ne monet muut harrastelehtien avustajat, jotka viitsivät tehdä juttuja omien leipätöidensä ja harrastustensa ohessa. Ilman aktiivisia avustajia ei Suomessa olisi ensimmäistäkään harrasteautolehteä!
     
  2. jart$u

    jart$u Gearhead

    no vois sitä lehteekin vähän kritisoida, mun mielestä noin korkeatasoiseen lehteen EI kuulu minkään yamahan esittely. vai onks se sitä "jokaiselle jotain" ideologiaa?
    (eiköhän taas joku korvettemies vedä tästäkin hernettä nenuliin ja ala huutaan avarakatseisuuden puutteesta)
    ja tietenkin liian vähän puolialastomia naisia :)
    toisaalta, noin hyvää lehteä alallaan on paha mennä arvostelemaan, sanotaan vaikka näin että kyllä mäkin osaisin tehdä mielestäni helvetin hyvän lehden, mut ei mun kannattas siitä yli yhden kappaleen painosta teettää.. 8)
     
  3. jylhä

    jylhä 1st gear

    Elkääpäs vähätelkö! Tee nyt joku aviisi vaikka kansalai-SS-odan vaikutuksesta roudawan insfrakfruttituttituurin kehitykseen ja kehittymättä jättämiseen. ja neljänä kappaleena, mä otan yhden, juvalle postitat yhden ja yksihän joka pienpainatuksesta kuuluu turun yliopistolle. :wc: Siitä vaan präntäämään, ja laskua perään! :wink:
     
  4. rocket dude

    rocket dude 1st gear

    Täällä rupee olemaan mummo meininki kun parempaa tekemistä ei löydy niin valitaan, kun hyvä on tulossa niin kannataa odotaa. Mulle tuli uusin primeri 21.1 ja vaikka se ei olis tullut vielä pari kuukauten niin en silti valitaisi :D
     
  5. J.J. Laakso

    J.J. Laakso Gearhead

    Hyvä lehti jälleen kerran, kiitos siitä!

    Mutta kukas parantaa maailmaa ja pistää Buickin driftauksesta live-kuvaa?
     
  6. Ismoskosmos

    Ismoskosmos Double Gearhead

    Eikös sitä jollaki ollu tarjolla tässä taannoin? Tai sitten oon nähny unta...
     
  7. Vuokralainen

    Vuokralainen Gearhead

    Tai oot juonu absinttia... :rotfl:
     
  8. UGH!

    UGH! 1st gear

    ..sivut irtoo :-?
     
  9. Ismoskosmos

    Ismoskosmos Double Gearhead

    Mitää en oo juonu, mitään ennoo juonu... Vihellelly vaan..... Tae jospa se olin sittenki minä joka driftaili olohuoneessa... :rotfl:
     
  10. AFTERBURNER

    AFTERBURNER 1st gear

    Kuten edellisestäkin numerosta! :x
     
  11. Kasi-Pasi

    Kasi-Pasi Gearhead

    Muistakaa poijaat Platun kommentti edellisen lehden jälkeen... :wink:
    Mullakaan ei oo Puikin sladittelusta ton lehdessä olleen foton lisäks kun pari muuta pysäytettyä otosta, mut luulis paikalla olleista kameroista aika monen kuvanneen liikkuvaakin näytöstä. Pari lyhyttä filminpätkää näkyi täällä kisan jälkeen, mut ei niissäkään nähty oikein kunnon vauhdin hurmaa... :odroll:
    Monilla "kaappikuvaajillahan" niitä hyviä fotoja ja videopätkiä on kotona koneella tai vielä kamerassa, mut eihän niitä nyt missään nimessä voi julkisesti esitellä... :poff:
     
  12. AFTERBURNER

    AFTERBURNER 1st gear

    Meillä päin tahtoo olla vaan välillä niin että ihan porukalla pläräillään! Eikä siinä kliimaksissa osaa aina olla niin hellävarainen! :eek:
     
  13. el_loco

    el_loco Gearhead

  14. platuart

    platuart Gearhead

    Videonpätkiä voi laittaa esille vaikka tonne:
    http://fi-fi.facebook.com/group.php?gid ... 801&ref=mf
     
  15. MASI9

    MASI9 Gearhead

    Tos tyylikäs oli Jytäri, oikee oppisesti rakennettu BOBBER vaik ei HD tai britti ollukkaa. En ittekkää yleensä diggaa muista ku britti pyöristä tai hd:stä, mutta saa sen näköjään tehtyä muustakin jos on tiukka budjetti. Pyörä kuume kasvo taas entisestään :mad:
     
  16. platuart

    platuart Gearhead

  17. J-peg

    J-peg Gearhead

  18. fe390

    fe390 Gearhead

    Se on kädessä! :eek:
     
  19. petu54

    petu54 2nd gear

    Ihanaa. sitä odotellessa :D
     
  20. UGH!

    UGH! 1st gear

    Olenko ainut jolla on sairas mielikuvitus?? :rotfl:
     

Kerro tästä muillekin!